Scarlett | Meghan March

Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać i zrecenzować pierwszy tom tej książki " upadek legendy ". Jak tylko przyszedł mi drugi tom " Scarlett" tego samego wieczora wzięłam się za czytanie. Ta autorka ma coś takiego, że jak widzę jej książki to nie można przejść obojętnie. Może do ulubionych moich nie należą , ale bardzo chętnie czytam, bo czyta się dość szybko. 

Scarlett Priest. Nie powinien jej zaczepiać. Nie miał prawa jej dotykać ani pragnąć. I za żadne skarby świata nie mógł jej pokochać. Bo był przeklęty. Oto ten, który za życia stał się legendą, został skazany na samotność przez jakieś fatum. Każdy, kogo pokochał Gabriel Legend, kończył źle. W najlepszym razie kończyło się na złamanym sercu, w najgorszym — na paskudnej śmierci. Gabriel wyrzucał sobie, że przez chwilę miał czelność myśleć, że mógł bezkarnie pokochać księżniczkę. I samemu także być kochanym... Ten facet był inny niż wszyscy mężczyźni. Po tym, jak wtargnął w życie Scarlett, nic w jej życiu nie było takie jak wcześniej. Przypominał tornado, nie sposób było przygotować się na taki żywioł. Przez chwilę Scarlett wierzyła, że czeka ją odrobina szczęścia i miłości. Zaufała — i po raz kolejny przekonała się, że nie wolno ufać. Nie wolno kochać. Miłość przecież rani i doprowadza do zguby... Oto prawdziwe życie, w którym związek Gabriela i Scarlett nie miał racji bytu. Ubogi, zły chłopak nigdy nie zdobędzie serca księżniczki. Wrogowie z przeszłości nie wybaczali i byli gotowi na wszystko, aby dopiąć swego. Kochankowie z różnych światów nie mieli szans, aby pokonać przeciwności losu i cieszyć się swoją miłością. Gabriel nie umiał pogodzić się z przegraną. Dobrze wiedział, że Scarlett była kobietą jego życia. Dla niej poszedłby do piekła. Tyle że to mogło nie wystarczyć. Jak miał odbudować utracone zaufanie? Jak mógł przekonać świat, że zasługuje na odrobinę szczęścia? Jaką walkę musiałby stoczyć, aby zdobyć szacunek i odzyskać miłość? Przeszłość pełna ciemności. Czy można przetrwać, gdy nie ma się nadziei?

Tytuł: Scarlett
Tytuł oryginalny: The fall of Legend
Autor: Meghan March
Seria: Gabriel Legend (tom 2) 
Data premiery: 16/06/2021
Liczba stron: 336
Wydawnictwo: Editio Red

Drugi tom zaczyna się od pojawienia się w miejscu, w którym zakończył się tom pierwszy. I w tej części bohaterowie mnie zaskoczyli Oboje głównych bohaterów są charyzmatyczni i wiedzą czego chcą co nadaje książce dynamiczności. Scarlett leczy złamane serce po tym jak Gabriel ją odrzucił , ale ma przy sobie przyjaciół dzięki którym się powoli podnosi. Pomimo, że ta strata boli również Gabriela to ten nie chce jej do siebie dopuścić bojąc się , że jego przeszłość może ich dogonić. W momencie kiedy Gabriel się dowiaduje, że jego ukochana trafiła do szpitala , od razu wie z kim chce dzielić życie. W tej części stara się odzyskać Scarlett, ale czy zraniona kobieta będzie w stanie mu wybaczyć ? Tu Meghan March zdecydowała się na ukazanie ich emocji, co czują w danej chwili. Bardzo dobrze mi się to czytało. Bohaterowie zyskali moją sympatię.
Czasem życie daje w kość i trzeba to przepracować, żeby móc się skupić na czymkolwiek innym.
Zdecydowanie drugi tom bardziej mi przypadł do gustu niż pierwszy, ale jestem ciekawa co autorka wymyśli nam w kolejnym tomie. Książkę czyta się szybko i z zapartym tchem. Nie brakuje również tajemnic, które pojawiają się na drodze głównych bohaterów. Czytając odczuwamy emocje jak tęsknota za drugą osobą, pożądanie. Ta historia byłam całkiem inna niż z góry zakładałam, bo miałam w głowie obraz tego czego chciałam w kolejnym tomie, ale to było o wiele lepsze. Jeżeli czytaliście pierwszy tom to zachęcam po "Scarlett", a na pewno będziecie zadowoleni. Ja tymczasem czekam na ostatni tom z serii "upadek legendy".


Meghan March to amerykańska pisarka, autorka bestsellerów z list "New York Timesa", "USA Today" i "Wall Street Journal". Pisze romanse i powieści obyczajowe. Ma w swym dorobku już ponad trzydzieści tytułów, z których wiele ukazało się także w Polsce.
Copyright © Paulina napisze , Blogger