Upadek legendy | Meghan March


Książki Meghan March mam w domu ze 2-3 serie i jak tylko zobaczyłam, że wychodzi kolejna to wiedziałam , że biorę w ciemno. Po opisie książka wydawała mi się ciekawa, a i okładka też przyciągnęła mój wzrok. Z niecierpliwością czekam na kontynuację, aby poznać dalsze losy bohaterów.
 
Scarlett Priest mogła przywodzić na myśl księżniczkę z wieży z kości słoniowej — była piękna, bogata i niedostępna. Miała także władzę nad rzeszą fanów — nieformalną, choć diabelnie skuteczną. To, co Scarlett uznawała za doskonałe, automatycznie takie się stawało. Słowo uznania ze strony księżniczki było cenniejsze niż złoto: mogło uratować życie, podźwignąć interes, a nawet wskrzesić... legendę. Gabriel Legend był bardzo niebezpiecznym i zdeterminowanym mężczyzną. Po zakończeniu kariery pięściarza postanowił założyć klub. Miało to być wyjątkowe miejsce, do którego każdy będzie chciał wejść choćby na jeden wieczór. Ale coś poszło nie tak. Jedna strzelanina sprawiła, że klub Legenda stanął na skraju plajty. Gabriel postanowił jej zapobiec. Pomysł, aby skorzystać z pomocy kogoś, kto profesjonalnie stworzy wizerunek najgorętszego miejsca w mieście, wydawał się niezły. Gorzej wyszło z realizacją tego zamiaru. Nie planował tak poważnego przestępstwa, ale stało się. Jego przyjaciel niespodziewanie porwał Scarlett i dostarczył Gabrielowi wprost do klubu. Gdy dziewczyna zrozumiała, że nie grozi jej natychmiastowa śmierć, zainteresowała się propozycją obu mężczyzn. Uczynienie z tego miejsca prawdziwej legendy Manhattanu było dla niej sporym wyzwaniem. Chodziło także o coś więcej. Błękitne oczy i umięśniona sylwetka Gabriela wywarły na Scarlett piorunujące wrażenie. On od niemal pierwszej chwili nie potrafił przestać myśleć o pięknej Scarlett. Wiedział, że nie ma u niej szans, że pochodzą z różnych światów. Zdawał sobie też sprawę, co może go czekać — za porwanie groziło wiele lat odsiadki. A jednak stoczyłby o tę piękność walkę z samym diabłem albo nawet oddał mu duszę, gdyby tylko było to możliwe. Tyle że są takie granice, do których pokonania nie wystarczą pożądanie, tęsknota i uwielbienie... Legenda. Pokusa. Pożądanie. To musi skończyć się upadkiem.

Tytuł: Upadek legendy 
Tytuł oryginalny: The fall of Legend
Autor: Meghan March
Seria: Gabriel Legend (tom 1) 
Data premiery: 22/04/2021
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Editio Red

W tej książce mamy motyw boksu. Rzadko takie czytam , raczej nie moje klimaty , ale jak książka ciekawa to mi nie przeszkadza. Gabriel Legend uczestniczył w nielegalnych walkach , a obecnie prowadzi swój klub. Mogłoby się wydawać, że ogarnął siebie i swoje życie, ale niestety... Pewnego dnia ktoś ostrzelał jego klub, który do tego stanął na skraju bankructwa. Ten jednak postanowił, że się nie podda Przyjaciel Gabriela - Bump, porywa Scarlett Priest - wpływową influencerkę , bo ten się pomylił. Nie wiedząc jak wybrnąć z sytuacji proponują jej układ, aby ta pomogła im wypromować klub . Scarlett, która ma doświadczenie w upadłych działalnościach zgadza się. Bardzo polubiłam postać Scarlett. Pomimo swojej sławy w życiu nie ma lekko. Ma chłopaka, który się chce dzięki niej wybić. Ojciec nie okazuje jej żadnych uczuć, a mama zmarła. Czuje się samotna pomimo dużego grona znajomych i przyjaciół.  

Jak potoczą się losy bohaterów?
Czy Scarlett uda się uratować klub? 

"Pochodzimy z różnych światów.
Moim domem jest ulica. Jej — wieża z
kości słoniowej.(...)
Nasze ścieżki nigdy nie powinny się
przeciąć. Nigdy nie powinniśmy się
spotkać."

Bardzo szybko mi się czytało "Upadek Legendy", czekam już na drugi tom. Książka opowiada o miłości, wierze i oczywiście o pożądaniu. Z mojej perspektywy czytałam lepsze książki Meghan March, ale ta nie była najgorsza, po prostu spodziewałam się większego wow. Może kolejne tomy mnie czymś zaskoczą. W tej części bez wątpienia autorka skupiła się na pokazaniu nam bohaterów i tego jak żyją. Nie ma tu jakiś zwrotów akcji , a samo zakończenie mnie w ogóle nie zaskoczyło. 


Meghan March to amerykańska pisarka, autorka bestsellerów z list "New York Timesa", "USA Today" i "Wall Street Journal". Pisze romanse i powieści obyczajowe. Ma w swym dorobku już ponad trzydzieści tytułów, z których wiele ukazało się także w Polsce.
Copyright © Paulina napisze , Blogger