Olejki do kąpieli z pyłem księżycowym. Cosmic wellness | Bielenda

Witajcie ! Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma olejkami do kąpieli z pyłem księżycowym z linii cosmic wellness od Bielenda. Opakowania prezentują się zachwycająco, no nie byłam w stanie oderwać od nich wzroku. Ciekawa byłam jak się sprawdzą w kąpieli, więc szybko wzięłam się za testowanie. Do przetestowania miałam dwa warianty olejków - regeneracja i odżywienie. 

Olejek do kąpieli z pyłem księżycowym REGENERACJA - olejek w plastikowym opakowaniu o pojemności 250 ml zakończona wygodną pompką. Ten kosmetyk mamy we fioletowym opakowaniu o nazwie "amethyst", jego dodatek w olejku absorbuje zanieczyszczenia ze skóry, to idealny detoks i wygładzenie. Bardzo się z nim polubiłam i używam go zawsze po porannym treningu. Konsystencja bardziej żelowa, dobrze się pieni i oczyszcza ciało.

Skład: Aqua (Water),Glycerin,Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Olive Oil Glycereth-8 Esters,Coco-Glucoside,Moonstone Extract,Argania Spinosa Kernel Oil,Amethyst Powder,C10-18 Triglycerides, Phytosterols,Tocopherol,Diethylhexyl Syringylidene Malonate,Caprylic/Capric Triglyceride,Sodium Chloride,Citric Acid,Lactic Acid, Polysorbate 20,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate,DMDM Hydantoin,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone, Parfum (Fragrance), Limonene, CI 17200,CI 42090.


Olejek do kąpieli z pyłem księżycowym ODŻYWIENIE - olejek w plastikowym opakowaniu o pojemności 250 ml zakończona wygodną pompką. Ten kosmetyk mamy w brzoskwiniowym kolorze o nazwie "rose quartz" . Dodatek ten nadaje skórze gładkość i jednolity kolor. Konsystencja bardziej żelowa, dobrze się pieni i oczyszcza ciało.

Skład: Aqua (Water),Glycerin,Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Olive Oil Glycereth-8 Esters,Coco-Glucoside,Moonstone Extract,Camellia Japonica Seed Oil,Quartz,Prunus Persica (Peach) Kernel Oil,Diethylhexyl Syringylidene Malonate,Caprylic/Capric Triglyceride,Sodium Chloride,Citric Acid,Lactic Acid, Polysorbate 20,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate,DMDM Hydantoin,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool,CI 19140,CI 17200.


Oba produkty pachną cudownie i myślę, że każda z nas znajdzie dla siebie odpowiedni wariant. Oba olejki możemy kupić w cenie 16,99 zł za sztukę . Oczywiście warto polować na promocję, teraz widziałam w Rossmann za 12,99 zł, więc warto się skusić i przetestować. 

Copyright © Paulina napisze , Blogger