Pianka do rąk o zapachu borówki 3+ | Sylveco Kids

W ostatnim pudełku od Purebeauty znalazłam produkt dla dziecka od Sylveco kids, a że mam dwójkę to na pewno się kosmetyk nie zmarnuje. A co znalazłam ? Piankę do rąk od 3 roku życia o zapachu borówki - pachnie obłędnie i jestem ciekawa drugiej wersji, różowej - o zapachu malinowym. Zdecydowanym plusem jest to, że pianka nie wysusza dłoni i ma dobry skład.  

Produkt jest zamknięty w wygodnym opakowaniu z pompką o pojemności 290 ml. Pianka jest bardzo delikatna i puszysta. Wystarczy jedna pompka, aby dokładnie umyć ręce i by zapach borówek unosił się w powietrzu. Moje dzieci bardzo chętnie sięgają po ten produkt, a mycie rąk stało się przyjemnością. Nie powiem - samej zdarza mi się skorzystać, więc na pewno przy tych kosmetykach dla dzieci zostaniemy na dłużej. Jak pisałam na początku nie miałam okazji jeszcze testować zapachu malinowego, więc jak tylko ta pianka nam się skończy to będziemy testować drugi wariant. Sama grafika jest bardzo urocza i ślicznie się prezentuje w łazience. Pianka jest bardzo wydajna, ale niestety moim zdaniem cena jest bardzo wygórowana, bo to koszt około 20 zł . Jednak jak tylko będzie jakaś promocja to na pewno zakupię. Jeżeli jeszcze nie znacie tego kosmetyku to polecam, a dzieci na pewno tez będą zachwycone. 

Skład: INCI: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glycerin, Rubus Idaeus Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panthenol, Urea, Cocos Nucifera Oil, Glyceryl, Oleate, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Parfum.

Copyright © Paulina napisze , Blogger