Good Boys Go To Heaven | C.S.Riley

 


Oto opowieść o miłości, która maluje świat kolorowymi farbami! Nie ten chłopak, nie to miejsce, nie ten czas… Z barwnego lekkoducha, jakim była Leah Preston, niewiele pozostało. Nikt ze znajomych jej nie poznaje. Jest pełna chłodnego dystansu. Wyprana z uczuć. Zamknięta na ludzi, otwarta jedynie na sztukę. Po czterech latach nieobecności wraca do Kalifornii ― do demonów, o których sądziła, że dawno zniknęły. Do tego jednego jedynego chłopaka, któremu kiedyś oddała serce. Isaac Cloney był jej pierwszą miłością. Tą, która ją złamała. Dawna Leah, słodka i naiwna, kochała Isaaca całą sobą, dziś czuje jedynie nienawiść i pragnie wymazać go z pamięci… Tyle że to nie jest proste, jeśli się chodzi do tego samego liceum i widuje niemal codziennie.

Tytuł: Good Boys Go To Heaven
Autor: C.S.Riley 
Data premiery: 15/03/2022
Liczba stron: 504
Wydawnictwo: Editio Red

Pamiętam jak na początku "męczyłam" pierwszy tom, jakoś ciężko mi się było wciągnąć, ale jak już usiadłam to pochłonęłam w całości od razu, a tak po kilka kartek przez tydzień czytałam. Drugi tom wcale nie lepszy jeżeli chodzi o ilość stron, bo obie książki mają po 500 kartek także mamy co czytać. Tu jakoś poszło mi szybciej, historia bardziej mi odpowiadała. 

Nasi główni bohaterowie to Leah i Issac, którego znamy z pierwszego tomu. Ci dwoje znali się w dzieciństwie, ale ta więź została przerwana przez wyjazd Leah. Po latach wraca, ale z tej przyjaźni już nic nie zostało. Codzienne spotkania w szkole też tego nie ułatwiają , a nawet w domu Leah nie ma wytchnienia , bo matka nie ma w zwyczaju okazywać uczuć, a wręcz przeciwnie. Książka jest pełna refleksji, przemyśleń i bólu . Życie nastolatków nie jest łatwe i autorka świetnie to ukazała. Czasem irytowała mnie postawa głównej bohaterki , a bardziej jej sarkastyczne podejście, ale to musicie przeczytać sami aby dowiedzieć się o co chodzi. 

"Miłość  była piękna, ale nie dało się  jej  kontrolować. Można było ją  kształtować, dbać, by dojrzewała, ale mimo to nie zyskiwało się  nad nią  władzy.".

Bardzo spodobała mi się postać Isaaca, jego postawa no i uwielbiam go !! Jeżeli jeszcze nie czytaliście książek od tej autorki to polecam zacząć od pierwszego tomu (moja recenzja - KLIK )  , a nie pożałujecie. Drugi tom pod wieloma względami bardziej mi przypadł do gustu, a teraz czekam na kolejne książki od autorki i jestem ciekawa co tym razem wymyśli dla kolejnych bohaterów.



C.S. Riley – za pseudonimem kryje się młoda pisarka, urodzona 10 sierpnia 2000 roku. Zamiłowanie do czytania książek przekształciła w czynną pasję. Od pięciu lat publikuje romanse na platformie Wattpad. „Bad boys Bring Heaven” to jej pierwsza powieść, która ukazuje się drukiem.
Copyright © Paulina napisze , Blogger