Naprawcze serum nocne | Onlybio

 


W ostatnim pudełku Purebeauty trafiłam na kosmetyk, który bardzo chciałam przetestować, a jest nim naprawcze serum nocne z firmy Onlybio. Kosmetyki z tej firmy bardzo lubię i chętnie je widzę w swojej codziennej pielęgnacji. Plusem zdecydowanie jest to, iż są 100% przebadane dermatologiczne i przyjazne skórze. Jeszcze mi się nie zdarzyło abym miała jakieś nieprzyjemności z tą firmą. Ten kosmetyk świetnie mi się sprawdza przy mojej wieczornej pielęgnacji. 

Kosmetyk zapakowany jest w kartonowe pudełeczko, po wyjęciu otrzymujemy szklany pojemnik o pojemności 30 ml zakończony wygodną pipetą ułatwiają wydobycie serum. Serum kupimy w cenie około 45 zł, ale często widzę promocję na ten produkt i można go dorwać nawet za 25 zł, więc warto polować. Używałam go codziennie wieczorem przez około miesiąc. Skóra staje się elastyczna i ujędrniona. Bardzo spodobał mi się zapach - słodki , wyczułam nutę migdałów. Konsystencja jest rzadka, ale tłusta. Z pewnością dla niektórych może to być problem, trzeba bardzo uważać, aby nie zapchać sobie cery. Kosmetyk się szybko wchłania , jeżeli mam nadmiar produktu to rozprowadzam go również po szyi, Ja jestem zadowolona z efektu i na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. 

Skład: Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Squalane, Bakuchiol, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Parfum, Limonene, Linalool


Copyright © Paulina napisze , Blogger