Woda perfumowana Herstory | Avon

W ostatnim czasie bardzo polubiłam testowanie perfum. Niestety nie posiadam daru wyobrażenia sobie zapachu po napisanych nutach zapachowych, więc zapach muszę poczuć żeby zdecydować czy mi się podoba czy nie. Już mam kilka perfum z Avon, więc jako tako mam porównanie co mi się podoba, a co nie. Tym razem zdecydowałam się na wodę perfumowaną Herstory, a ambasadorką została aktorka Agnieszka Dygant. Jeżeli chcecie spróbować swoich sił w firmie Avon to warto zostać konsultantką, kosmetyki są na każdą kieszeń i ja osobiście mam kilka swoich ulubieńców . 

Woda perfumowana Herstory to połączenie aromatu różowego pieprzu i kwiatu irysa. Ten perfum dostałam w ciemno, ale zdecydowanie wpadł w moje gusta i bardzo mi się spodobał. Całość zamknięta jest w przepięknym i eleganckim flakonie o pojemności 50 ml w cenie około 85 zł. Zapach wyróżnia się doskonale skomponowaną kompozycją zapachową , ale też wysoką trwałością , więc jeżeli jeszcze nie znacie tego zapachu to warto się otulić tym energetyzującym zapachem. Świetnie się sprawdzi do pracy, na wyjście z przyjaciółką ,a także na wieczór. Miałam okazję testować w różnych okolicznościach i mnie nie zawiódł. 

Kategoria zapachu: zapach idealny na co dzień i na wieczór.

Główne nuty zapachowe: różowy pieprz, irys, paczuli.
Nuty głowy: różowy pieprz
Nuty serca: irys, paczuli.
Nuty bazy: bergamotka, brzoskwinia.

Copyright © Paulina napisze , Blogger