Łagodząca maseczka do twarzy do cery podrażnionej | Vianek

Ostatnimi czasy moja cera jest bardzo sucha, podrażniona, więc ten produkt od firmy Vianek bardzo się przydał i z wielką chęcią przystąpiłam do testów. Jeżeli nie lubicie samemu przygotowywać glinki to taka gotowa maseczka będzie idealna. Kosmetyk nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy. Oprócz glinki w składzie znajdziemy jeszcze olej kokosowy. 

Maseczka jest zapakowane w tubkę z zakończeniem na klik, pojemność opakowania wynosi 75 ml i owy produkt można zakupić w cenie około 30 zł. Jak wspomniałam wcześniej w składzie znajdziemy olej kokosowy i białą glinkę . Dla mnie kosmetyk jest genialny, bo nie muszę przygotowywać glinki samodzielnie. Konsystencja jest bardzo gęsta i zbita , ale bez żadnego problemu świetnie się rozprowadza po twarzy. Pamiętajcie, że jeśli w składzie jest glinka to kosmetyk ma tendencje do wysychania. Czasem jak szybko mi kosmetyk "zastyga" na twarzy to używam wody termalnej , polecam. Na buzi trzymam maskę 20 minut. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, że ładnie pochłania nadmiar sebum, a ja mam właśnie cerę tłustą i walczę z otwartymi porami itp. Jeżeli nie mieliście okazji jeszcze przetestować to polecam, firma w zanadrzu ma kilka maseczek do twarzy, wiec każdy znajdzie coś dla siebie. 

Skład: Aqua, White Clay, Cocos Nucifera Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Valeriana Officinalis Root Extract, Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Sodium Alginate, Tocopheryl Acetate, Lactic Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citrus Limonum Peel Oil.

Copyright © Paulina napisze , Blogger