Dyfuzor zapachowy | HomeAir Polska


Dzięki uprzejmości firmy HomeAir Polska miałam okazję przetestować wybrany przez siebie dyfuzor zapachowy i wybrane przez siebie olejki eteryczne. Jest to moje pierwsze spotkanie z tego typu urządzeniem, bo wcześniej nie miałam okazji nawet u znajomych widzieć dyfuzora. Zdecydowany plus za to, że z góry nie zostały mi narzucone produkty tylko mogłam wybrać według swojego upodobania. Takie małe i niepozorne urządzenie, a daje tyle szczęścia i radości. Kiedy go włączam to wiem, że to jest taka chwila dla mnie. Najczęściej sięgam po niego wieczorem kiedy dzieci śpią i mam ogarnięte. Staram się codziennie czytać chociaż jeden rozdział książki wtedy wkracza do akcji HomeAir Polska - ulubiony zapach, książka i herbatka, czego chcieć więcej ? Zresztą jestem zachwycona tym urządzeniem, a jeżeli jesteście ciekawi dlaczego to zapraszam na dalszą recenzję. 

JAK UŻYWAĆ DYFUZORA DO OLEJKÓW ETERYCZNYCH ?

"Bałam" się, że nie podołam z obsługą, ale instrukcja dołączona jest bardzo czytelna i wbrew temu, że coś tam trzeba odkręcić czy zdjąć cała obsługa trwa kilka minut i jest faktycznie banalnie prosta. Nie wiedzieć czemu na początku myślałam, że taki dyfuzor jest na baterie, a tu zaskoczenie - trzeba podłączyć do zasilania. Następnie zdejmujemy nakładkę ceramiczną i tam jest taka plastikowa osłona, którą również należy zdjąć. Do zestawu dołączona jest miarka na wodę i tym sposobem nalewamy wodę, najlepiej destylowaną, aby nie przekroczyć linii maksymalnego poziomu (jest zaznaczone) . I teraz najmilsza część, czyli dodanie kilku kropel ulubionego olejku eterycznego. Zakładamy plastikową pokrywę, a następnie ceramiczną i gotowe ! 

Chwilę musiałam pokombinować z przyciskami, bo się okazało, że owy dyfuzor ma naprawdę wiele funkcji. Mamy światła ledowe, ale możemy również ustawić czas trwania dyfuzora. I tutaj się na chwilę zatrzymam, aby nawiązać do wstępu dlaczego jestem zachwycona tym urządzeniem. Otóż ostatnio kiepsko śpię, wybrałam sobie olejek "słodkich snów" i ustawiam dyfuzor na jakąś godzinkę po czym sam się wyłącza. To dla mnie świetna opcja ,bo w przeciągu tej godzinki udaje mi się zasnąć i nie muszę pamiętać o wyłączeniu. Warto też wspomnieć, że dyfuzor zapachowy od HomeAir Polska posiada automatyczne zabezpieczenie, że jak zabraknie wody w środku to również się sam wyłącza. 

JAK TO DZIAŁA ? 

Ultradźwiękowy dyfuzor zapachowy do olejków eterycznych wykorzystuje technologię ultradźwiękową o wysokiej częstotliwości, która wytwarza chłodną mgiełkę, a po dodaniu olejku eterycznego natychmiast rozprasza go w powietrzu uwalniając zdrowotne właściwości. Może być stosowany w sypialni, salonie, biurze, w dowolnym miejscu, w którym chcesz stworzyć relaksujące otoczenie. 

LINKI DO DYFUZORA I OLEJKÓW, KTÓRE WYBRAŁAM:

https://homeairpolska.pl/pl/p/Ceramiczny-dyfuzor-zapachowy-Volcano-Black/144

https://homeairpolska.pl/pl/p/Naturalny-olejek-eteryczny-RELAKS/179

https://homeairpolska.pl/pl/p/Naturalny-olejek-eteryczny-SLODKICH-SNOW/136

Myślę, że to też idealny pomysł na prezent jak ktoś lubi w domowym zaciszu się zrelaksować. Póki co urzadzenie spełniło moje oczekiwania, samo czyszczenie jest proste, a czas urządzenia też w pełni mnie zadowala. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji używać (tak jak ja!) tego typu urządzeń to myślę, że będziecie zachwyceni . 


Copyright © Paulina napisze , Blogger