Tonik oczyszczający z kwasami 5% | Zielone Laboratorium

Zielone Laboratorium to firma gdzie od dłuższego czasu planowałam coś przetestować od nich. Wybrałam dwa produkty i dzisiaj Wam opisze swoje wrażenia jednego z nich - tonik oczyszczający z kwasami 5% . Walczę z rozszerzonymi porami, więc ten kosmetyk idealnie się dla mnie nadaje. Firma fachowo dobrała mi produkty. Plusem na pewno jest to, że kosmetyk jest dla wegan i nie zawiera surowców pochodzenia zwierzęcego. Mnie zachwycił skład produktu ,a na pewno nie znajdziemy SLS czy SLES. Warto się przyjrzeć tej firmie, bo produkują naprawdę świetne kosmetyki. 

Tonik mieści się w buteleczce o pojemności 150 ml w cenie około 46 zł. Zamknięcie jest typowe na "klik" i plusem jest przezroczyste opakowanie, widzimy ile kosmetyku nam ubywa. Plusem jest to, że kosmetyk nadaję się do kazdego rodzaju cery, ja mam mieszaną i u mnie sprawdziło się rewelacyjnie, nic nie podrażniło, a i widoczność porów się zmniejszyła z czasem o ile kosmetyk był używany regularnie, najlepiej 2-3 razy w tygodniu. Zapach jest dość specyficzny, ale mi nie przeszkadza. Kosmetyk działa antyoksydacyjnie i stymuluje regeneracje komórek. Zawarty w kosmetyku kwas mlekowy reguluje odnowę komórkową skóry. Jeżeli nasza skóra jest czerwona i podrażniona to w składzie znajdziemy również pantenol, który działa łagodząco. Po dłuższym stosowaniu jestem zachwycona efektem i na pewno kiedyś jeszcze do niego wrócę. 

Skład: Aqua, Alcohol Denat, Lactic Acid, Glycerin, Glycolic Acid, Citric Acid, Panthenol, Pyrus Malus Extract, Passiflora Edulis Fruit Extract, Citrus Aurantifolia Extract, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Copyright © Paulina napisze , Blogger