Nawilżający balsam do ciała | Biotinne

U mnie wszelkie kremy i balsamy do ciała schodzą bardzo szybko, mam bardzo suchą skórę i pewne partie ciała muszę smarować 2-3 razy dziennie. Bardzo się ucieszyłam kiedy zobaczyłam w pudełku od Purebeauty nawilżający balsam do ciała firmy Biotinne, jeszcze nie miałam okazji nic testować z tej firmy, bo tylko moje dzieci testowały z ich serii kids fun żel pod prysznic, więc tym bardziej się ucieszyłam, że jest nowa firma, którą mogę poznać ja. Kosmetyki z tej firmy możecie znaleźć w sieci drogerii Rossmann. 

Kosmetyk mieści się w miękkiej tubie o pojemności 250 ml w cenie 16,99 zł. Zamknięcie mamy typowe na "klik" i łatwo wydobyć balsam. Grafika na opakowaniu jest prosta, ale jednak całość jest przyjemne dla oka. Najbardziej odpowiada mi używanie go po wieczornej kąpieli. Konsystencja jest zwarta, nic nie spływa, ale sam balsam pięknie się rozprowadza po ciele, szybko wchłania i nie zostawia tłustego filmu. Wcześniej wspomniałam, że lubię go używać wieczorem, dlaczego ? Rano kiedy się budzę skóra nadal jest miękka i nawilżona jakbym nałożyła balsam kilka godzin temu, dodatkowo spodobał mi się zapach owego produktu i to daje mi wieczorem poczucie dodatkowej świeżości. Po użyciu go czuję się bardzo rozluźniona. Jestem ciekawa innych kosmetyków z tej firmy i myślę, że z czasem przetestuje coś jeszcze.

Skład: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Glyceryl Stearate SE, Caprylic/ Capric Trigliceride, Dimethicone, Glycerin, Ceteareth-20, Moringa Oleifera Seed, Carapa Guaianensis (Andiroba) Seed Oil, Cucurbita Pepo Seed Oil, Inulin, Alphaglucan oligosaccharide, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tocopherol, Parfum, Sodium Polyacrylate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citronellol, Hexyl Cinnamal.Limonene, Linalool.

Copyright © Paulina napisze , Blogger