Płyn do kąpieli malina i czarna porzeczka | Avon


Uwielbiam testować wszelkie żele pod prysznice czy płyny do kąpieli, w szczególności chodzi o zapach , najlepiej żeby nie był sztuczny i się utrzymywał na ciele. Miałam okazję przetestować płyn do kąpieli o zapachu maliny i czarnej porzeczki od firmy Avon. Chcesz wiedzieć więcej to zapisz się jako: https://konsultantki.com.pl/

Płyn umieszczony jest w wygodnym opakowaniu o pojemności 250 ml. Plusem zdecydowanie jest to, że wiemy ile produktu nam jeszcze zostało. Bardzo mi się podoba to, że buteleczka jest na tyle mała i poręczna , że świetnie nadaje się w podróży. Płyn jest dość gęsty, ale świetnie się pieni, więc wystarczy niewielka ilość kosmetyku aby umyć całe ciało. Na początku się właśnie bałam, że za dużo płynu będzie mi wylatywać z opakowania, ale tak jak pisałam jest na tyle gęsty, że odpowiednia dawka wylatuje na gąbkę. Zapach jest wręcz obłędny , bardzo słodki, ale nie mdlący czy duszący. Jak widzicie nawet kolor żelu jest przepiękny . Jestem zadowolona z tego kosmetyku i na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz. Kosmetyk świetnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń pozostawiając ją gładką i miękką w dotyku. U mnie kosmetyk nie spowodował żadnych podrażnień, a mam ku temu skłonność, więc to u mnie też jest ważne przy doborze kosmetyku do kąpieli. 

Skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDE MEA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, BENZOPHENONE-3, SODIUM HYDROXIDE, GLYCERIN, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRUS GRANDIS FRUIT EXTRACT, CITRUS NOBILIS PEEL EXTRACT, MACROCYSTIS PYRIFERA EXTRACT, PYRUS MALUS FRUIT EXTRACT, UNDARIA PINNATIFIDA EXTRACT, PLUMERIA RUBRA FLOWER EXTRACT, CI 17200, CI 60730, LIMONENE, LINALOOL, GERANIOL.

Copyright © Paulina napisze , Blogger