Krem do twarzy multiactive | Biofemm



Witajcie ! Dzisiaj przychodzę do Was z kremem do twarzy multiactive firmy Biofemm, który testowałam w ostatnim czasie. Używałam go głównie na wieczór, bo mam wtedy więcej czasu na pielęgnacje niż rano w biegu. Ja jestem posiadaczką cery tłustej / mieszanej i dość fajnie się u mnie sprawdził ten kosmetyk. W składzie znajdziemy m.in śluz ślimaka , który wzbogaca składniki zawarte w kremie. 

Krem jest zapakowany w kartonik, na którym mamy kilka niezbędnych informacji dotyczące produktu. Po wyjęciu mamy szklany pojemnik z rozkręcaną zakrętką. Dodatkowym plusem jest zdecydowanie to, że po odkręceniu wieczka mamy folię do oderwania, więc wiemy, że nikt wcześniej nie dotykał palcami kremu. Pojemność opakowania wynosi 50 ml. Moja cera w ostatnim czasie potrzebowała nawilżenia i ujędrnienia. Po dłuższym testowaniu zauważyłam poprawę jędrności skóry, a także zanik drobnych zmarszczek mimicznych, bo jak się okazało krem do twarzy multiactive działa ochronnie i przeciwutleniająco na skórę przy czym wspomaga spowalnianie procesu starzenia się skóry. Skład jest naprawdę bogaty, bo znajdziemy witaminy A,C i E, alantoinę czy elastynę. To jeden z lepszych kremów , które miałam. Konsystencja jest dość lekka chociaż na pierwszy rzut oka na taką nie wygląda, bo myślałam, że owy krem będzie ciężki, ale pięknie się rozsmarowywał i wchłaniał nie pozostawiając tłustego filmu. Jak wspominałam wcześniej kremu używam głównie wieczorem, ale ostatnio miałam ważne wyjście i musiałam się umalować, zastosowałam krem pod make-up i pięknie mi się trzymało, nic nie rollowało, więc jestem bardzo zadowolona, bo jeden krem , a ma sporo zastosowań. Warto też wspomnieć, że krem multiactive ma w sobie naturalne antybiotyki , które niwelują stany zapalne skóry. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji przetestować to ogromnie polecam. Jestem ciekawa innych kosmetyków z tej firmy i czy równie dobrze się sprawdzą jak ten krem. Kosmetyk kosztuje 72 zł, ale warto polować na promocję i zakupić go w cenie 58 zł. Polecam. 

Skład: AQUA, SNAIL SECRETION FILTRATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL PALMITATE, POLYGLYCERYL-3 STEARATE, PROPANEDIOL, GLYCERIN, MYRISTYL MYRISTATE, HYDROGENATED VEGETABLE GLYCERIDES CITRATE, GLYCERYL STEARATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PERSEA GRATISSIMA OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, PALMITOYL GLYCINE, CETEARYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM STEAROYL LACTYLATE, ALLANTOIN, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, ARGININE, BENZYL ALCOHOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYALURONATE, DEHYDROACETIC ACID, BAICALIN, ASCORBYL PALMITATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, LIMONENE, LINALOOL, COUMARIN, CINNAMYL ALCOHOL.


Copyright © Paulina napisze , Blogger