CATRICE - testowanie podkładów HD LIQUID COVERAGE & KOREKTORY LIQUID CAMOUFLAGE | DARMARSKLEP

Już od jakiegoś czasu testuję produkty firmy Catrice, które nabyłam w drogerii internetowej darmarsklep.pl. Testowałam cztery płynne podkłady i dwa korektory do twarzy. Oczywiście samą firmę Catrice znam i kojarzę, ale rzadko miałam z nimi styczność, więc tym chętniej się wzięłam za testowanie. Podkłady mam w czterech odcieniach - od najjaśniejszego do ciemniejszego. Ja wypadam mega blado, jestem blada, słońce mnie nie łapie i używając podkładów biorę te jasne, bo ciut ciemniejszy kolor i wychodzę pomarańczowa także w moim przypadku dobór odpowiedniej tonacji jest bardzo ważna. 

Catrice HD LIQUID COVERAGE

Jak pisałam wcześniej otrzymałam cztery odcienie podkładu, każda o pojemności 30 ml. Same buteleczki są szklane, zakończone wygodną pipetą, którą nabieramy kosmetyk. Buteleczki przepięknie się prezentują i ładnie ozdabiają półkę w łazience. Odcienie mam 010, 020, 030 i 040 . U mnie najlepiej spisał się numer 010, czyli light beige. Pięknie kryje moje niedoskonałości i byłam w szoku jaki ten podkład ma mega krycie. Drugi podkład jest ciut ciemniejszy, ale mogę go sobie mieszać z 010 i też świetnie daje radę. Niestety dwa pozostałe są dla mnie za ciemne, więc oddałam dalej, ale tymi dwoma pierwszymi jestem zachwycona i świetnie mi służą. Testując ten podkład kilka razy w tygodniu przy różnych warunkach atmosferycznych, bo i nawet grad miałam jakiś czas temu, silne wiatry czy też deszcz, a teraz upał po 26 stopni to podkład HD Liquid Coverage sprawdził się cudownie nosząc go przez cały dzień. Sama konsystencja jest bardzo lekka , a podkład pięknie się wtapia w skórę nie pozostawiając efektu maski. Najbardziej mi zależało na efekcie matu, z tym podkładem otrzymałam to co chciałam. Kosmetyk jest wydajny dzięki czemu atrakcyjna jest jego cena, bo za 30 ml płacimy około 28,99zł (na darmarsklep do kupienia w cenie 25,35 KLIK ). Zapach też mnie zaskoczył, bardzo mi się spodobał, delikatny , ale ma coś w sobie dzięki czemu jest bardzo przyjemny w odbiorze. Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć buteleczką. Jestem posiadaczką cery mieszanej, i u mnie ten podkład sprawdził się rewelacyjnie, nie świecę się , cera jest zmatowiona, no a efekt utrzymuje się cały dzień. Jestem mile zaskoczona. Kosmetyk mnie nie uczulił.



Skład (INCI)
Aqua (Water), Dimethicone, Talc, Peg-10 Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Polypropylene, Isododecane, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Nylon-12, Hdi/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Sodium Chloride, Hydrogen Dimethicone, Glycerin, Magnesium Sulfate, Disteardimonium Hectorite, Methicone, Ethylhexylglycerin, Silica, Aluminum Hydroxide, Propylene Carbonate, Dehydroacetic Acid, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Parfum (Fragrance), Ci 77491 (Iron Oxides), Ci 77492 (Iron Oxides), Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide)

Catrice LIQUID CAMOUFLAGE

Swego czasu korektorów to nie używałam w ogóle, zmieniłam to jakiś czas temu i teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez tego produktu. Głównie maskuje niedoskonałości pod oczami oraz w niektórych miejscach na twarzy. Korektor Catrice w okolicach oczu pięknie rozświetla i maskuje cienie pod oczami. Ja miejscami mam przebarwienia i również świetnie kryje nie tworząc efektu maski. Bardzo dobrze się go rozprowadza. Kosmetyk jest wydajny, bo wystarczy niewielka ilość, aby pokryć niedoskonałości. Nie zauważyłam póki co, aby produkty Catrice zapychały moją cerę. Korektor nie zbiera się w załamaniach i się nie roluje. Ja oczywiście tak jak w przypadku podkładu wybrałam najjaśniejszy odcień, bo warto zauważyć, że korektor lekko ciemnieje, więc warto wybrać jaśniejszy. Razem z podkładem tworzy idealny duet. Co jakiś czas mam wysyp pryszczy, ale miejscami, więc ten zestaw sprawdza się idealnie, aby pokryć to co nie chcę by było widoczne. Warto pamiętać o odpowiedniej pielęgnacji. Bardzo dokładnie oczyszczam twarz po pozostałościach całego dnia. Pojemność takiego korektora to 5 ml, wydaje się mało, ale jak wspomniałam wcześniej - jest bardzo wydajny. Samo opakowanie jest wygodne, bo wystarczy odkręcić, a mamy wygodny aplikator, którym nakładamy na twarz. 


Skład (INCI): Aqua, Isododecane, Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Butylene Glycol, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, VP/Eicosene Copolymer, Potassium Cetyl Phosphate, Sodium Chloride, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Cera Alba, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Triethoxycaprylylsilane, Propylene Carbonate, Ethylhexylglycerin, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77499, CI 77891 ( titanium dioxide )

Copyright © Paulina napisze , Blogger