Zbuntowany dziedzic tom 1 | Vi Keeland , Penelope Ward

Ta książka pochłonęła mnie od pierwszych stron. Głównymi bohaterami są Gia i Rush. Gia zastępuje swoją przyjaciółkę , która pracuje jako barmanka w barze The Heights, który oczywiście należy do... Rusha, choć ona na początku ze swoim niewyparzonym językiem tego nie wie . Uwielbiam ich przekomarzanki i to w jaki sposób z każdym rozdziałem poznajemy ich obydwoje. Rush od pierwszych chwil otworzył się na nową znajomość choć mocno się wzbraniał przed uczuciem jakim darzył Gię. Książkę czyta się bardzo szybko, uwielbiam duet Keeland & Ward i jak mam tylko okazję to sięgam po ich książki. Dobrze, że miałam w zasięgu ręki drugą część, bo jakbym miała czekać na dalsze ich losy to chyba bym nie usiedziała w miejscu, a oczywiście pierwszy tom się "tak" zakończył, że miało się ochotę czytać dalej. No i czytałam, do 2:00 w nocy, a jak się obudziłam to sięgnęłam , aby czytać dalej. Nie brakuje tu humoru, emocji i docinek. Czyta się lekko i szybko, ja ją pochłonęłam w jeden dzień. 
W pierwszym tomie bohaterowie muszą się zmagać z trudnymi decyzjami, ciążą Gii , a ojcem dziecka nie jest Rush, oczywiście dowiadujemy się pod koniec książki, więc nawet nie wiecie z jaką ulgą mogłam sięgnąć po drugi tom ! 


Copyright © Paulina napisze , Blogger