Jack Link's Beef Jerky | trnd

Ostatnimi czasy wróciłam do testowania produktów, czasem się gdzieś zapiszę czasem nie, ostatnio też mniej czasu, bo dziecko wymagające, ale jakoś daje radę no i znalazłam w końcu czas na ćwiczenia. Po ćwiczeniach można sięgnąć po Jack Link's Beef Jerky . Sycąca przekąska zawierająca dużo białka, a mało cukru. Brzmi idealnie. 


Beef Jerky to najwyższej jakości brazylijska wołowina pokrojona na małe paseczki. Następnie wędzone i suszonewraz z pysznymi przyprawami. Dla liczących kalorię jest to niezwykle poręczne. Jedna porcja ma 80 kalorii. Pomimo wielu zalet ta przekąska kompletnie mi nie smakowała. Nie powiem, pierwszy kęs był w miarę ok, no bo musiałam spróbować, aby ocenić, ale im dalej tym gorzej. A po kilku dniach po porannym treningu jak chciałam sięgnąć po Beef Jerky i otworzyłam opakowanie to po prostu od tego smrodu mnie zemdliło, nie mniej jednak wiem, że niektórym może smakować, a to idealna przekąska, którą można zabrać do torebki. Niestety to testowanie nie przypadło mi do gustu. 




Copyright © Paulina napisze , Blogger