Zamówienie | Avon

Witajcie ! Dzisiaj przychodzę do Was z zamówieniem firmy Avon, które nabyłam jakiś czas temu. Ogólnie już dłuższy czas nic nie zamawiałam, więc z wielką chęcią przeglądałam katalog i wybierałam sobie produkty do przetestowania. Ci co mnie śledzą na blogu czy na instagramie wiedza, że jestem ogromną fanką perfum , więc oczywiście nie mogło zabraknąć perfumy Avon i tylko miałam nadzieję, że kompozycje zapachowe wpiszą się w mój gust. Oprócz flakonu wybrałam sobie też produkty do kąpieli jak i coś do ciała, uwielbiam sobie robić takie wieczorne domowe SPA i najczęściej robię je sobie w piątek wieczorem po całym wyczerpującym tygodniu. Firma Avon jak tak sięgam pamięcią jest ze mną aż od czasów gimnazjum i zawsze sobie coś tam zamawiałam. Na pewno każda z nas zna jakąś konsultantkę tej firmy, a może i sama próbowała sił. Ja zdecydowanie wolę przeglądać katalog i składać zamówienie, ale jestem w szoku jeśli chodzi o ceny produktów, bo zawsze wydawały mi się niebywale drogie, a tu takie zaskoczenie. Kosmetyki są bardzo trwałe, pięknie pachną i ceny nie są aż tak wygórowane jak myślałam. Także jeżeli jesteście ciekawi jak wypadły testy tych kosmetyków, które testowałam to śledźcie bloga i wypatrujcie recenzji, bo warto - dawno nie miałam tak fajnie pachnącej paczki. A jeżeli sam/a pragniesz zostać konsultantką Avon to myślę, że warto, bo oprócz zarabiania na tym co się lubi jest sporo różnych profitów jak zniżki, a cała rejestracja jest bardzo szybka. 

Copyright © Paulina napisze , Blogger