Peeling gruboziarnisty - cera tłusta i mieszana | Face Boom

Długo się zastanawiałam nad kosmetykami z Face Boom, ale w końcu uległam i zdecydowałam się na przetestowanie peelingu gruboziarnistego, który jest przeznaczony do cery tłustej i mieszanej. Już samo opakowanie przyciąga wzrok, ja lubię różowy, więc to dla mnie plus. Produkt zawiera aż 97% naturalnych składników. 

Produkt dostajemy w kartonowym pudełku, na którym widnieją wszystkie niezbędne informacje. Po wyciągnięciu otrzymujemy plastikową tubkę z kosmetykiem w środku, tubka jest odkręcana , a pojemność wynosi 50 ml za około 20 zł, ale często widziałam promocje na różnych stronach, więc warto obserwować , kupić taniej i się przekonać na własnej skórze. Oprócz wyglądu zewnętrznego kosmetyk cechuje przepiękny zapach , słodko-pudrowy mi bardzo przypadł do gustu. Nie wiem czy cała linia tak samo pachnie, bo to mój pierwszy kosmetyk, ale mam nadzieję, że nie ostatni. Szok to przeżyłam kiedy wycisnęłam troszkę kosmetyku na rękę, aby sprawdzić konsystencję. Konsystencja jest bardzo rzadka. Produkt nakładamy na zwilżoną twarz, ale niestety przy zwilżonej twarzy te drobinki gdzieś tam uciekają, więc kosmetyk nakładam na oczyszczoną, ale suchą twarz. Rozsmarowując zostawiałam na 2 minutki po czym dopiero wtedy robiłam peeling twarzy, tym sposobem lepiej czułam "drapanie", które powodowały drobinki peelingujące w kosmetyku. Czegoś tak pięknego dawno nie widziałam. Sama formuła robi mega wrażenie, a jak widzicie na zdjęciach te drobinki zatopione w jasno różowym żelu robi robotę. Moja cera była dość zadowolona z tego cuda, ale musiałam troszkę czasu poświęcić na przetestowanie tego kosmetyku Przede wszystkim pierwsze co rzuciło mi się w oczy, bo użyciu to to, że moja buzia była bardzo gładka i oczyszczona, a to bardzo ważne przy cerze tłustej z wydzielającym się na potęgę sebum. Jak na moje pierwsze spotkanie jestem zadowolona z firmy Face Boom i to na pewno nie moje ostatnie spotkanie, bo przejrzałam ofertę i już mam kilka kosmetyków na oku do przetestowania. 

SKŁAD: Aqua (Water), Propanediol, Oryza Sativa (Rice) Starch, Cellulose Acetate, Trehalose, Glycerin, Xanthan Gum, Luffa Cylindrica Fruit Powder, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Juice, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract, Lactic Acid, Proline, Polyglyceryl-6 Caprylate, Sodium Benzoate,Sodium Salicylate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance).


Copyright © Paulina napisze , Blogger