Zaginiony chłopiec | Nicole Trope [ PRZEDPREMIEROWO]

To już moja druga książka autorki Nicole Trope, a ta jest o tyle wyjątkowa, że należę do klubu autorki i miałam okazję przeczytać książkę wcześniej. Akurat tak się składa, że premiera "zaginionego chłopca" jest jutro i chciałam Wam trochę przybliżyć tę historię, bo mnie wciągnęła zwłaszcza, że sama mam dzieci i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, nie chciałabym się w niej znaleźć i nawet nie chcę wiedzieć jakie to uczucie kiedy idziesz po dziecko do placówki, a jego tam nie ma. 

Sześć lat temu ktoś go porwał. Dzisiaj twój mały chłopiec powrócił. Dociera do niej przeciągająca się po drugiej stronie słuchawki cisza. Serce zaczyna jej szybciej bić. – kogo znaleźli? – pyta, powoli, ostrożnie, z uwagą wypowiadając słowa. – znaleźli Daniela. Megan czeka przed bramą szkoły na swojego sześcioletniego syna, Daniela. Gdy plac pustoszeje, zaczyna panikować. Nigdzie nie może go znaleźć. Jej syn zaginął. Po latach nieprzespanych nocy i tęsknoty za synem, Megan w końcu odbiera telefon, o którym marzyła. Odnaleźli Daniela. Kiedy jednak wraca, coś jest nie tak… Megan zaczyna podejrzewać, że chodzi o coś więcej. Obawia się, że jej syn skrywa sekret. Sekret, który może zniszczyć jej rodzinę… Co myślisz o swoim powrocie do domu? Dlaczego na mnie nie spojrzysz? Proszę, powiedz mi, o czym myślisz.

Tytuł: Zaginiony chłopiec 
Tytuł oryginału: The boy in the photo 
Autor: Nicole Trope
Data premiery: 23/02/2022
Liczba stron: 352
Wydawnictwo: Filia

Główna bohaterka Megan jest mamą 6-letniego Daniela, którego wychowuje , bo już nie jest z ojcem dziecka. Pewnego dnia jej życie zmienia się, kiedy idzie po syna do szkoły, a ten z niej nie wychodzi. Daniel zaginął , a 6 lat spędzonych na szukaniu jej dziecka spędza jej sen z powiek. Jednak jej marzenie spełnia się. Jej syn zostaje odnaleziony , sam zgłasza się na policję, ale coś jest nie tak. To już nie jest jej kochany synek , którego widziała po raz ostatni. Czy Daniel kiedykolwiek dojdzie do siebie po porwaniu ? 

"Gdy miałem sześć lat ,zrobiłaś mi tort urodzinowy. Był czekoladowy, z białą polewą, a na nim byli superbohaterowie. Lubię superbohaterów."
To jest książka, którą przeczytałam w jedną noc i zarwałam nockę, bo nie dałam rady jej odłożyć. Musiałam się dowiedzieć jak ta historia się zakończy i ogólnie byłam w szoku, ale nie chcę Wam za dużo zdradzać. Książka wywołuje sporo emocji i trzyma w napięciu do ostatnich stron. Bardzo spodobało mi się to, że poznajemy również momenty w tych sześciu latach kiedy nie było Daniela , zrozpaczona matka szukająca własnego dziecka - i te momenty właśnie stworzyły idealną bohaterkę. Nicole świetnie ją wykreowała. Jedna z lepszych thrillerów psychologicznych, które czytałam w ostatnim czasie.

Książkę możecie zamawiać na stronie Empik - KLIK  

Nicole Trope jest autorką niepokojących i wciągających thrillerów, pełnych niespodziewanych zwrotów akcji i zaskakującego rozwoju fabuły. Książka "Gdzie jesteś, synku?" jest pierwszą powieścią pisarki przełożoną na język polski. Nicole Trope w szczegółowy i drastyczny sposób opowiada o tym, jak sekrety i brak komunikacji między bliskimi mogą rozbić rodzinę i doprowadzić do prawdziwej tragedii.
Copyright © Paulina napisze , Blogger