Nowy wymiar higieny jamy ustnej | Curaprox

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić produkty szwajcarskiej marki Curaprox, którą miałam okazję testować w ostatnim czasie. Do przetestowania znalazłam szczoteczkę do zębów 5460 ultra soft, pastę enzycal, płyn do płukania i zestaw szczoteczek międzyzębowch. To idealny zestaw o zdrowe i czyste zęby i całą jamę ustną. Jeżeli jesteście ciekawi jak się sprawdził ten zestaw w codziennym użytkowaniu to zapraszam na recenzję. 

1) Szczoteczka do zębów CS  5460 ultra soft - ostatnio moim problemem były krwawiące dziąsła. Przetestowałam kilka szczoteczek do zębów, ale wszystkie po jakimś czasie wyrzucałam, bo były dla mnie za twarde i podrażniały. Kiedy w paczce znalazłam szczoteczkę do zębów to stwierdziłam, że nie zaszkodzi spróbować kolejny raz i .. się nie zawiodłam. Bardzo delikatna, ale zarazem świetnie czyści. Szczoteczka jest bardzo poręczna i dodatkowym plusem jest to, że posiada zatyczkę chroniącą włosie. W sklepach ciężko znaleźć odpowiednią szczoteczkę , która dodatkowo jeszcze będzie posiadała ową zatyczkę. Sam design niczym się nie wyróżnia, fioletowa szczoteczka z napisem firmy i miękkością szczoteczki, a samo włosie jest koloru zieleni. Pomimo wszystko świetnie się trzyma w dłoni i łatwo nią operuje, a moje zęby są dobrze wyczyszczone i po dłuższym stosowaniu uniknęłam krwawienia.

2) Pasta do zębów enzycal - całość dopełnia pasta do zębów o delikatnym posmaku mięty. Dodatkowo podwójnie chroni nasze zęby przed próchnicą. Na początku troszkę ciężko było mi się przyzwyczaić do smaku tej pasty jak ciągle używa się tej samej, ale po kilku dniach dałam radę. To samo tyczy się pienienia pasty, ona się aż tak nie pieni i również ciężko mi było na początku z tą pastą, bo miałam wrażenie, że mam niedomyte zęby, ale przy codziennym szczotkowaniu to wrażenie zanikło, ponieważ poprawił się stan moich dziąseł. 

3) Płyn do płukania jamy ustnej - to jest taki produkt, o którym często zapominałam, a używam od niedawna, bo mój chłopak zaczął kupować, więc w takim zestawie bardzo fajnie się używało. Ten płyn sprawdza się u mnie bardzo dobrze i mam uczucie, że odpowiednio zadbałam o swoją jamę ustną. Płynu zdarza mi się używać po obiedzie jak jestem w pędzie i nie mam czasu na umycie zębów, a czasem takie dni się zdarzają przy dwójce dzieci. Płyn pomaga mi zachować świeżość w jamie ustnej. 

4) Zestaw szczoteczek międzyzębowych - ten produkt zostawiłam na koniec, bo ich się "bałam" najbardziej. Zazwyczaj używałam nici , a te szczoteczki międzyzębowe to była dla mnie nowość i miałam z nimi styczność po raz pierwszy. Na stronie Curaprox macie filmik obrazujący jak to dokładnie wykonać KLIK (na dole strony). Na początku podchodziłam ostrożnie do czyszczenia międzyzębowego tymi szczoteczkami, ale z każdym dniem nabrałam więcej pewności siebie jak i wprawy.

Ogólnie cały zestaw polecam, bo wtedy to ma sens, cała kompleksowa higiena jamy ustnej. Również okazało się, że szczoteczkę do zębów mam już w domu, ale dla córki. Kupiliśmy  w Intermarche, więc tam można znaleźć na pewno szczoteczki z tej firmy. Jeżeli jesteście ciekawi co firma oferuje to zapraszam do ich sklepu - Curaprox

Copyright © Paulina napisze , Blogger