Z innej bajki | Caroline Angel

Niestety nie miałam okazji czytać pierwszego tomu "wróg mojego brata" i taką nazwę ma cykl tych książek, ale spodobał mi się opis do drugiego tomu i postanowiłam ją przeczytać. Przez rażące błędy ciężko się czytało i wręcz irytowało, ale jakoś przebrnęłam przez całość. 

Miłosne zawirowania? To u Collinsów rodzinne Przykro, kiedy ukochany chłopak zrywa znajomość. Jeszcze gorzej, jeśli do tego informuje, że przed chwilą zdradził. A już zupełnie fatalnie, jeżeli robi to wszystko w czasie rocznicowej randki. Taki cios spada na Delię. Osiemnastolatka jest załamana, tym bardziej że wymarzyła sobie takie życie, jakie wiodą jej rodzice, Abby i Blake Collinsowie, mimo upływu lat wciąż zakochani w sobie do szaleństwa. Inne dziewczyny w tej sytuacji by się poddały ― ale nie Delia! Nie zamierza również rozpaczać bez końca. Przeciwnie, szybko staje na nogi i postanawia nie dać się przeciwnościom. Ma to po mamie ― Abby też musiała walczyć o miłość. Josh nie zobaczy łez na twarzy Delii, o nie. Zwłaszcza że w jej życiu pojawia się propozycja wyjazdu do Barcelony na wymarzony wakacyjny staż. Oraz ktoś, dzięki komu Delia jeszcze szybciej wróci do siebie po rozstaniu…

Tytuł: Z innej bajki
Autor: Caroline Angel
Seria: Wróg mojego brata (tom 2)
Data premiery: 28/07/2021
Liczba stron: 328
Wydawnictwo: EditioRed

Nasza bohaterka ma na imię Delia Collins , ma sporo pomysłów i przede wszystkim chciałaby spotkać miłość swego życia. Niestety kolejny raz jej serce zostało złamane. Zdrada boli , a ona się o tym przekonała. Jednak ma przy swoim boku kochającą rodzinę i przyjaciół, przy których nie będzie się nad sobą użalać. Pragnie dążyć do swoich celów i pokazać wszystkim, że jest silna i niezależna. Pewnego dnia los się do niej uśmiecha i postanawia dać szansę w postaci kursu w domu mody w Barcelonie. To spełnienie marzeń. W jej życiu pojawia się przystojny hiszpan - Nicolas . Czy Delia otworzy się na nową znajomość? Kim tak naprawdę okaże się Nicolas?

Miłość jest bez sensu, tylko rani. Nie daje korzyści. Ciągle cierpię. Nie mam szczęścia do facetów i miłości. Zaczynam myśleć, że nie zasługuję w życiu na nic dobrego.
Nie miałam okazji czytać innych książek autorki pomimo, że ma kilka na swoim koncie. Sama historia mi się podobała tylko jak wspomniałam na początku - zawiodła korekta albo i jej brak. W książce nie zabraknie ciężkich momentów i trudnych wyborów. Na pewno przeczytam pierwszy tom książki jak tylko będę miała okazję, ale akurat tej serii nie trzeba czytać po kolei i spokojnie się wzięłam za drugi tom nie znając treści pierwszego. 

Caroline Angel - to pseudonim literacki dziewczyny rodem z Namysłowa, studentki Politechniki Opolskiej i wolontariuszki w domu dziecka. Jak określa siebie sama autorka, jest osobą przyjacielską i rodzinną. Uwielbia pisać, czytać, uprawiać sport i gotować. W głowie ma mnóstwo pomysłów na nowe historie.
Copyright © Paulina napisze , Blogger