Miasto mafii | Kinga Litkowiec [ przedpremierowo ]

Mam za sobą już dwie książki Kingi Litkowiec i jak tylko zobaczyłam, że wychodzi jej najnowsza książka "miasto mafii" od razu zamówiłam. Książka liczy lekko ponad 300 stron, więc zdążyłam ją przeczytać wieczorem w kilka godzin. Premiera już w przyszłym tygodniu, a ja czekam już na kolejny tom.

Emma Greene postanowiła zapomnieć o dawnych problemach i znaleźć spokój w niewielkim mieście w pobliżu Nowego Jorku. Niestety, władzę nad okolicą przejęła mafia. Część mieszkańców ucieka, inni szykują się na najgorsze, ale Emma reaguje inaczej: nowi „gospodarze” miasta przyciągają jej uwagę. Z wzajemnością; mafijny boss jest gotów uczynić wszystko, żeby zbliżyć się do dziewczyny. Co to dla niej oznacza? Niebezpieczeństwo? A może szansę na coś, czego bezskutecznie szukała przez całe życie?

Tytuł: Miasto mafii
Autor: Kinga Litkowiec
Seria: Miasto mafii ( tom 1)
Data premiery: 28/07/2021
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Muza

Główna bohaterka Emma chciała zapomnieć o tym co ją spotkało, szuka też swojego miejsca i spokój odnajduje w małym miasteczku Randall, niedaleko Nowego Jorku. Miasteczko przejmuje bowiem mafia, ale Emma wcale nie ucieka tylko przygląda się im działaniom, a szczególnie jednego z nich - Arthura. Jest on bowiem najniebezpieczniejszym człowiekiem na świecie, gdzie dla niego przemoc, zastraszanie i zbrodnie są na porządku dziennym. Również on zwraca uwagę na dziewczynę i od pierwszej chwili go fascynuje i ma na jej punkcie obsesje. Kiedy ma okazję to zbliża się do Emmy. Ta jednak zostaje wplątana w pułapkę bez wyjścia. Czy nowa rzeczywistość, w której się znalazła zacznie ją przytłaczać? A może pociągać? 

Co takiego wydarzyło się w życiu Emmy ?
Czy Arthur zdobędzie dziewczynę? 
Czy się zakochał czy to tylko pozory? 
Czy Emma poradzi sobie z sytuacją, w której się znalazła ?

Choćbym bardzo nie chciała do niego nie napisać, to nie umiem się powstrzymać. To silniejsze ode mnie. To, jak ciągnie mnie do tego mężczyzny, uświadamiam sobie, kiedy kończę przepisywać jego numer.
Książka wciąga od samego początku , byłam pozytywnie zaskoczona, ale widzę, że autorka ogólnie lubi motyw mafii, a mi on nie przeszkadza. To jedna z tych książek , że jak usiądę to muszę przeczytać do końca chociażby miałam siedzieć do 2:00 w nocy. Dostaniemy w tej książce pełen wachlarz emocji. Styl autorki jest dość przyjemny, książkę łatwo i szybko się czyta. Z niecierpliwością wyczekuje kolejnego tomu i dalszych losów bohaterów. Nie brakuje akcji i pikanterii. Jeżeli lubicie książki  z motywem mafii to polecam sięgnąć po najnowszą książkę Kingi Litkowiec "miasto mafii". 

Kinga Litkowiec – polska autorka z Lubelszczyzny, urodzona 23.12.1994 roku. Spełniona mama i żona, zakochana w książkach i muzyce. Zaczęła pisać w marcu 2019 roku, co szybko przerodziło się w jej największą pasję. Hobbistycznie prowadzi profil lifestylowy na Instagramie – rhythm_of_my_life_, dzięki któremu odkryła swoją miłość do książek. Uwielbia niebanalne i odważne historie, wyróżniające się na tle innych.

Copyright © Paulina napisze , Blogger