Kreol | Meghan March [ przedpremierowo ]

W swoim zbiorze mam wszystkie książki autorki Meghan March, które zostały wydane w Polsce . Jak tylko zobaczyłam, że wychodzi nowa seria Magnolia to wiedziałam, że nie będę mogła przejść obojętnie koło tej serii. Może to nie jest moja ulubiona autorka, ale chętnie sięgam po jej książki i bardzo szybko mi się je czyta. 

Nawet najlepszą przyjaciółkę żony króla nowoorleańskiego półświatka obowiązują zasady. Magnolia Marie Maison ich przestrzegała. Jednak lojalność i szacunek do Mounta nie gwarantowały jej pełnego bezpieczeństwa. Była silną kobietą o żelaznym charakterze, miała nerwy ze stali, ale jej życie dotychczas przypominało taniec z diabłem. Albo grę w szachy z kimś znacznie gorszym. Miała nadzieję, że skoro sprzedała swój nielegalny interes i wycofała się z branży, znajdzie drogę do spokojnego życia. Niestety. Duchy przeszłości nie chciały pozostać martwe. Moses Buford Gaspard wyjechał z Nowego Orleanu piętnaście lat temu. Przez nią. Teraz wrócił. Dla niej. W końcu zrozumiał, jak fatalny błąd popełnił. Nie było dnia, w którym by o niej nie myślał. Ale że znał Magnolię dobrze, wiedział, że nie będzie łatwo ją odzyskać. Zraniona lwica nigdy nie wybacza. Moses jednak nie przyjął tego do wiadomości. Przywiózł z Nowego Jorku tylko jeden prosty plan: przyszłość z tą kobietą. Magnolia miała świadomość, że wszystko się zmieni. Musiała podjąć trudne decyzje. Jednak trudniejsze będzie sprostanie ich konsekwencjom. Ktoś postanowił ją zabić. Ktoś postanowił ją zdobyć. Ktoś postanowił ją odzyskać. Ona postanowiła przetrwać. Na własnych warunkach. Przyszedł czas, by dokonać wyboru. Musisz odkryć karty, jakie rozdał ci los...

Tytuł: Kreol
Tytuł oryginalny: Creole Kingpin
Autor: Meghan March
Seria: Magnolia (tom 1)
Data premiery: 14/07/2021
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Editio Red

Pomimo niecałych 300 stron sporo się tam dzieje i książka mile mnie zaskoczyła. Jeżeli czytaliście serię "Mount" to będziecie kojarzyć, bo autorka wplata swoich bohaterów w różne serie. Główną bohaterką jest Magnolia - kobieta bardzo silna, którą mogliśmy czytać właśnie w trylogii Mount. Zajmowała się ona prostytucją, a potem była burdelmamą, przyjaźni się z żoną Mounta i pomagała jej. Drugim bohaterem jest Moses, którego zbytnio nie polubiłam, na początku. Ta dwójka w książce " Kreol" daje czadu i po przeczytaniu całości jestem zachwycona! Każdy kto ją "poznał" w serii Mount, wie że z tą kobietą się nie zadziera. Obecnie myśli o zmianie swojego życia i przeprowadzce do Dzielnicy Francuskiej. Jednak to nie będzie tak proste jak myślała. Mount zapowiada, że są problemy finansowe z federalnymi to wychodząc zauważa kogoś kogo nie widziała 15 lat , ale ona sama nie mogła o nim zapomnieć. Ten chce ją odzyskać za wszelką cenę. A na domiar złego jej życiu zagraża niebezpieczeństwo. W książce nie brakuje humoru, tak jak to było w serii Mount - i potyczek słownych, które tak bardzo lubię. Myślę, że to będzie świetny dodatek do tamtych książek i będzie można lepiej poznać Magnolię. Dodatkowo też przewija się nazwisko Gabriela Legenda, którą miałam okazję czytać ostatnio, więc mam książki Meghan March "na świeżo" i fajnie to wszystko się ze sobą komponuje. 

Czuję , jak krew szybciej krąży mi w żyłach na myśl o tym, co nastąpi później. Zapewne wojna, lecz nie taka , jaką prowadziłem na ulicach. Tym razem będzie to bitwa o fortecę serca.
Przy tej książce nie ma na miejsca na nudę. Da się wyczuć chemię pomiędzy bohaterami. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom i dalsze losy bohaterów. Nie brakuje kilku gorących scen, ale jest to jedynie dodatek . Bardzo podobają mi się okładki tej serii , bo już widziałam do drugiego tomu i po prostu "wow" . 

Meghan March to amerykańska pisarka, autorka bestsellerów z list "New York Timesa", "USA Today" i "Wall Street Journal". Pisze romanse i powieści obyczajowe. Ma w swym dorobku już ponad trzydzieści tytułów, z których wiele ukazało się także w Polsce.
Copyright © Paulina napisze , Blogger