Szczotka do włosów Olivia Garden Finger Brush medium | Fryzomania

Już od dłuższego czasu mój wzrok przyciągnęły szczotki od Olivia Garden , szczególnie swoim nie typowym kształtem, ale i też czytałam dużo pozytywnych opinii, więc postanowiłam się pokusić o jedną . Ja zdecydowałam się na szczotkę  FB Combo medium z hurtowni fryzjerskiej fryzomania.pl . Ta szczotka okazała się hitem u mnie w domu. Moja rodzina ma włosy kręcone i grube, zależało mi na szczotce, która podoła w ich rozczesywaniu. Olivia Garden jest jedną z najpopularniejszych marek produkujących szczotki do włosów. Żałuję, że tak długo się wzbraniałam przed przetestowaniem jej. 

Do wyboru mamy aż trzy rodzaje - small , medium i large. Dobieramy szczotkę od grubości , długości i objętości włosów. Na pewno każda znajdzie cos dla siebie, a plusem jest jeszcze to, że możemy sobie wybrać kolor, ja wybrałam czarną medium. 

Szczotka Olivia Garden to przede wszystkim wygoda, komfort rozczesywania. Byłam ostatnio u fryzjera, aby ściąć włosy na krótko i tam również panie posługiwały się tymi szczotkami. W końcu udało mi się znaleźć taką szczotkę , która nie wyrywa włosów i nie boli przy czesaniu , bo moja córka jest bardzo wymagająca w tych kwestiach . Zdecydowanym plusem jest kształt - szczotka z lekkością trzyma się w dłoni, jest bardzo dobrze wyprofilowana i moje dziecko od teraz samo sobie rozczesuje włosy. Dla mnie ta szczotka to mistrzostwo !! Polecam każdemu kto jeszcze nie miał okazji się nią czesać. Utrzymanie w czystości również nie sprawia problemu , bo jednym ruchem ręki zbierzemy włosy ze szczotki , ja dodatkowo posiadam specjalny "sprzęt" kupiony w Rossmannie za grosze (KLIK), którym "podważamy" włosy ze szczotki i wyciągamy. Włosie szczotki jest dobrej jakości, nic się nie odkształca ani nie wypada. Cena szczotki jest uzależniona od rozmiaru. Ja swoją mam za około 45 zł, ale często są promocje na stronie fryzomania, więc warto się pokusić o zakup, bo to był strzał w 10 ! 

Szczotkę, którą testowałam możecie kupić bezpośrednio na stronie fryzomania - Olivia Garden Finger Brush Szczotka do rozczesywania włosów 4 kolory . 







Copyright © Paulina napisze , Blogger