Herbaciany zestaw prezentowy S | Rękodzieło Naturalne





Zima to taki czas gdzie najwięcej czasu spędza się w domu. Chociaż ja przy dwójce dzieci bardzo cenie sobie spacery i zabawy na powietrzu. Jednak późnym wieczorem kiedy dzieci śpią lubię usiąść z kubkiem herbaty i dobrą książką bądź serialem z Netflixa. Na taką porę warto się zaopatrzyć w różne umilacze - ulubiona herbata, termofor, ukochany koc czy też pachnąca świeca. Znalazłam bardzo ciekawe rozwiązanie a jest nim Rękodzieło Naturalne !

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie to produkty najwyższej jakości. Najważniejsze są w nich naturalne składniki, ręczne wykonanie, ekologia, zero waste, nietestowanie produktów na zwierzętach i przyjazność naszemu środowisku. Wszystko co robimy, robimy z ogromną starannością oraz troską o każdy najdrobniejszy szczegół w celu zapewnienia jak najwyższej jakości. Tworzymy z pasji i miłości do ludzi oraz otaczającej nas niezwykłej natury.

Zestawów jest naprawdę sporo do wyboru i to w różnych rozmiarach . Macie do wyboru kawę i herbatę, różne zapachy świec. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Ja osobiście kawy nie piję, więc wybrałam zestaw z herbatą English Breakfast.



Rękodzieło Naturalna. Herbata English Breakfast. Czarna liściasta herbata o mocnym i wyrazistym smaku. Dobrze komponuję się z miodem oraz słodkimi konfiturami. Osobiście nie piłam jeszcze herbat gdzie pływają mi fusy bądź muszę zaparzyć specjalnym zaparzaczem do herbat. Zaparzamy ją od 3-5 minut w 95 stopniach. Uwielbiam herbaty , a ta świetnie komponuje się z miodem, który również był w zestawie. Idealny zestaw na wieczór po morsowaniu czy spacerze z dziećmi. 


Rękodzieło Naturalne. Miód Wielokwiatowy. Szczerze? Za miodami nigdy nie przepadałam. Dobre kilka lat temu piłam herbatę z miodem i mi nie smakowało, ta herbata była strasznie gorzka i się zraziłam do miodu .  Ostatnio też byłam u cioci, która również mnie poczęstowała herbatą z miodem i również mi nie smakowało, ale wypiłam. Tu w zestawie otrzymałam miód wielokwiatowy, a że nie lubię wywalać i staram się żyć zgodnie z nurtem zero waste musiałam się przemóc i spróbować - przepadłam. Miód idealnie nadał się do herbaty z zestawu English Breakfast . Tym sposobem może ograniczę spożycie cukru białego. Córce dałam troszkę miodu na chleb i również jej bardzo posmakowało. Widocznie kilka lat temu trafiłam na "zły" miód, bo ich rodzajów mamy do wyboru naprawdę wiele. Do tego jest pięknie zapakowane , mały słoiczek gustownie zapakowany, kawałek wstążki i jest czym oko nacieszyć. 


Rękodzieło Naturalne. Świeca palmowa o zapachu leśna polana. Świeczki uwielbiałam od zawsze. Czasem używałam intensywniej, a czasem potrafiłam przez kilka miesięcy nie zapalać to zależało od mojego nastroju. Wcześniej pisałam, że zima sprzyja umilaczom i w tym przypadku też tak było. W zestawie znalazłam aż dwie świeczki, których zapach mogłam sobie wybrać . Do wyboru mamy aż 6 zapachów i wybrałam te, które najbardziej do mnie "przemawiają" . Leśna polana - czy może być coś bardziej naturalnego ? Zapach jest rześki , drzewny . Zapalając ją czuję się rozluźniona i zapach przywołuje wspomnienie wakacji. 


Rękodzieło Naturalne. Świeca palmowa o zapachu lawendowy relaks.
Kiedyś miałam bzika na punkcie lawendy. Ten zapach mnie uspokaja, więc drugą świeczkę jaką postanowiłam przetestować jest właśnie lawendowy relaks. Jej używam najczęściej po naprawdę ciężkim dniu kiedy chcę odpocząć, jej zapach działa na mnie kojąco , odprężająco i relaksująco. 


Obie świeczki mają pojemność 205g. Ważna informacja na temat świec to przed zapaleniem należy przyciąć knot na około 1 cm. Nie umieszczamy świecy w pobliżu źródła ciepła, ani nie stawiamy w przeciągu. Największym atutem świecy palmowej jest proces krystalizacji wosku, dzięki której możemy podziwiać niepowtarzalny efekt szronu, przypominający piękne kryształki lodu. Ponadto świece palmowe wypalają się cylindrycznie, czyli pionowo – nie topią więc całej powierzchni świecy jak świece z wosku sojowego. Rękodzielnicze świece wykonane zostały z naturalnego w 100% roślinnego wosku palmowego. Wosk ten jest biodegradowalny, przyjazny dla Ciebie, Twoich bliskich oraz środowiska naturalnego. Podczas palenia świecy nie emitują się toksyczne substancje. Świeca jest wegańska.

W zestawie otrzymałam również zapałki do zapalania świec palmowych. Umieszczone w małym, podłużnym pudełku z nazwą firmy. Z zestawu jestem bardzo zadowolona, wszystko zużyłam, a świeczki naprawdę pięknie pachną. Warto też wspomnieć, że nawet nie muszę ich zapalać, aby czuć ten piękny zapach, tylko odkręciłam górne wieczko, a zapach już się roznosi. Jak wspomniałam na początku - zestawów jest wiele do wyboru i każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wolę herbatę, a np. mój partner uwielbia kawę, której z kolei ja nie tknę. Teraz bym się przyczaiła na jakiś zestaw kosmetyczny, bo raz na jakiś czas uwielbiam sobie zrobić domowe SPA :) .

Zestaw, który zrecenzowałam możecie zamówić na stronie Rękodzieło Naturalne - herbaciany zestaw prezentowy S .
Copyright © Paulina napisze , Blogger