Ostry | Angela Węcka



Przez żołądek do… łóżka. A może i do serca. Kto wie? On, Artur Ostry, jest właścicielem sieci doskonałych restauracji, które słyną z dań podnoszących libido. W dzień występuje jako szef kuchni, nocą zmienia się w mężczyznę, którego nie sposób zapomnieć. Z pozoru jest człowiekiem w pełni zadowolonym z życia, jednak nosi w sobie bolesną tajemnicę. Ona, Lena Kruk, dwudziestopięciolatka, zapalona cukierniczka amatorka, bez grosza przy duszy. Aby utrzymać się w Gdańsku, chwyta się każdego zajęcia, choćby było najbardziej podejrzane. Podejmuje się nawet pracy w klubie erotycznym. Na swoje szczęście w tym raczej mało sympatycznym miejscu Lena poznaje Artura, a ten docenia jej pasję i talent do produkcji słodkości. Zaprasza dziewczynę do swojego programu stażowego. Tym samym Ostry daje szansę im obojgu: jej na karierę, sobie na zmianę, na którą chyba nie jest do końca gotowy. Jak rozwinie się ta pełna namiętności i wyrafinowanych smaków znajomość? Swój czytelniczy głód zaspokoisz, jeśli skosztujesz tej pikantnej książki!

Tytuł: Ostry
Autor: Angela Węcka
Data premiery: 19/01/2021
Liczba stron: 212
Wydawnictwo: Editio Red

"Ostry" to moja pierwsza książka tej autorki - Angela Węcka. Sprawdziłam ową autorkę i widzę, że wcześniej napisała książkę "kamper", może być ciekawa, więc mam nadzieję, że kiedyś mi się uda ją przeczytać. Wracając do "ostrego" jak zobaczyłam książkę i tytuł nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Sam tytuł niewiele mówił. Okazało się, że jest to nazwisko głównego bohatera - Artur Ostry. Jeżeli chcecie wiedzieć co skrywa "Ostry"pod chwytliwą oprawą graficzną to musicie sięgnąć po książkę.

Artur Ostry jest właścicielem kilku świetnie prosperujących restauracji. Ja uwielbiam tematykę gotowania, sama jak mam czas to oglądam programy kulinarne i uwielbiam gotować, więc od razu załapałam sympatią do tej książki. Główna bohaterka to Lena Kruk, która lubi wypieki. Jej marzeniem jest stanąć do konkursu cukierniczego i oczywiście wygranie go. Nagroda to 100tys zł. Dziewczyna wyjechała do Gdańska i próbuje się tu utrzymać za wszelką cenę. Tak wpada do klubu erotycznego gdzie miała robić za kelnerkę. Niestety nie przeczytała umowy tylko pokusiła się o duży hajs za nockę. Tam właśnie poznaje Ostrego. Ten od razu zainteresował się Leną, proponuje spotkanie i pewien układ. Lena wkroczy do całkiem nowego świata, czy jej się spodoba ten układ? Oboje mają swoje demony przeszłości. Czy wygra konkurs? A może ktoś jej przeszkodzi ? W tej książce ich relacja nabiera tempa, a bohaterowie nie próżnują. Zresztą Artur jest starszy od Leny, więc pewnie też nie ma czasu ani chęci na jakieś gierki, no i do tego ma kilka restauracji na głowie. Cała książka bazuje wokół seksu/łóżka no i kuchni. Artur postanawia pomóc Lenie i przygotować ją do konkursu. Zatrudnia ją u siebie, aby mogła się podszkolić i pracować w stresie. Czytając dało się wyczuć, że oboje mają pasję do gotowania. Warto też wspomnieć, że książka jest podzielona na pięć części i każda z nich to większy stopień ostrości, świetny pomysł. 

W tym momencie to uczucie, które wręcz krzyczało, że nie tylko mnie trzeba pomóc, rozbiło się w mojej głowie jak kruchy wazon z zasuszonymi kwiatami. I nic nie pozostało w nas z przeszłości. Byliśmy nadzy, ale już w inny sposób niż kochankowie.

Proza autorki dobrze raczkuje. Jak wspomniałam wcześniej - to moje pierwsze spotkanie z jej twórczością. Mam nadzieję, że będzie się rozwijać w dobrym kierunku i stworzy jeszcze ciekawe historie. Mnie "Ostry" przypadł do gustu, bo dostałam coś innego, a nie to samo , czyli biuro-asystentka. Czego mi zabrakło w książce? Może miłego dodatku na koniec. Skoro to ostro-pikantna historia z jedzeniem w tle, autorka mogła się pokusić o kilka fajnych przepisów na deser i umieszczeniu ich na końcu wraz ze zdjęciami, ja na pewno bym coś wybrała i zrobiła w domu. 

Pisarka, copywriterka, infobrokerka, współprowadzi Spisek Pisarzy. Debiutowała tomikiem poezji Kobieciara. Jest współautorką wielu antologii, a także powieści dla kobiet nieheteronormatywnych Na jej rozkazy.

Copyright © Paulina napisze , Blogger