Korektor w poduszeczce | Wet n Wild

 Jeżeli ktoś sobie ceni wegańskie kosmetyki to kosmetyki z tej firmy będą idealne, a mowa o kosmetykach Wet n Wild. Korektor w poduszeczce o lekkiej formule zadowoli każdego. Ja testowałam odcień zielony, który neutralizuje zaczerwienienia. Dołączona do zestawu poduszka kompaktowa zapewnia nam łatwą aplikację produktu. Mnie od samego początku urzekła grafika, takie słodkie i dziewczęce , lubię takie produkty, które się fajnie prezentują i zadowalają oko. Krycie jest idealne , a sam makijaż utrzymał mi się cały dzień - konsystencja jest gęsta i kremowa. Koszt to około 22 zł, produktu starczy na długo, bo świetnie się rozprowadza po twarzy. Zauważyłam też, że delikatnie maskuje wory pod oczami choć ten problem rzadko mnie dotyczy. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i chętnie przetestuje jeszcze inne z tej firmy, jestem ciekawa jak się sprawdzą. 






Copyright © Paulina napisze , Blogger