Drewniany dom sorter | Pełny Koszyk

Jestem wielką fanką drewnianych zabawek - piękne, trwałe no i posłużą kilkoro dzieciom. Ten domek sorter brałam dla córki jakieś hmm 2 lata temu, teraz z powodzeniem służy dla drugiego dziecka . Oczywiście córka po wyjęciu zabawki przypomniała sobie i nie chce się podzielić z bratem, ale to najmniejszy problem, uczę jej dzielenia się (ale jak nie chce to nie zmuszam) no i wspólnej zabawy z bratem. Domek jest w typowo dziewczęcych kolorach, ale ja na to nie patrzę. Dzięki tej zabawce dziecko może się nauczyć w łatwy i przyjemny sposób prostych równań. Całość jest o tyle fajna, że góra, czyli dach jest zdejmowany, aby wyjąć drewniane elementy , a u góry mamy wygodny uchwyt dzięki któremu możemy przenosić sorter. Oczywiście synek jest na etapie pchania wszystkiego do buzi - idą zęby, więc drewniane elementy jak znalazł ;) . Oprócz wspomnianej nauki prostych równań można te elementy wykorzystać do nauki kolorów , z córką jesteśmy teraz na etapie angielskiego , staram się wprowadzać angielski w domu - nauka kolorów, cyfr itp., wiedza ta jej się przyda w przedszkolu i w szkole. Ja swój mam ze strony Pełny Koszyk i możecie go kupić TUTAJ .








Copyright © Paulina napisze , Blogger