Dirty love #2 | Meghan March

Pierwsza część pomimo fajnego początku średnio mi przypadła do gustu, a jak jest z drugim tomem "dirty love" ? W moim odczuciu historia bardzo mocno naciągana , ale bardzo podobała mi się chemia między Greer a Cavem. I to tyle. Troszkę ją męczyłam, aby ją skończyć. Cavanaugh do tego ma sekret, sekrety i tajemnice, która na zawsze może zamknąć mu "drogę" do serca Greer.  Niektórym bohaterom jakby w tej części ubyło inteligencji. No ciężko się czytało, ale nie lubię nie wiedzieć jak się historia zakończyła. 

Różnica między pierwszym  a drugim tomem jest taka, że w dirty love możemy bardziej przyjrzeć się walce o miłość bohaterów. Obie części są dość krótkie, bo liczą do 200 stron, więc czyta się bardzo szybko. Książka dosłownie na jeden dzień. Co mi się jeszcze podobało to relacja między rodzeństwem. W tej części Meghan March bardzo fajnie to ukazała. Ta seria na pewno nie podbiła mojego serca, ale dalej z niecierpliwością czekam na kolejne książki od autorki. 


Meghan March to amerykańska pisarka, autorka bestsellerów z list "New York Timesa", "USA Today" i "Wall Street Journal". Pisze romanse i powieści obyczajowe. Ma w swym dorobku już ponad trzydzieści tytułów, z których wiele ukazało się także w Polsce.

Copyright © Paulina napisze , Blogger