Naturalny peeling do twarzy. Oczyszczanie | Needit Nature


Jestem ogromną wszelkich peelingów do twarzy i chętnie je testuje. Jak tylko zobaczyłam ten peeling na stronie needit nature , to wiedziałam że on będzie mój ! Na stronie znajdziemy kosmetyki do 4-etapowej pielęgnacji: oczyszczanie, tonizacja, nawilżanie i regeneracja. Ja zdecydowałam się na peeling "oczyszczanie" i serum "nawilżanie". Dzisiaj Wam przybliżę owy peeling, więc jeżeli jesteście ciekawi jak wypadł test to zapraszam do czytania. 

Ja swoją pielęgnację zaczynam właśnie od oczyszczania, bo pomimo, że rzadko się maluje to sama jestem zdziwiona jak po całym dniu mam zanieczyszczoną twarz. Peeling staram się wykonywać raz w miesiącu. Ostatnio przysiadłam i stworzyłam sobie taki plan pielęgnacji na cały tydzień jeśli chodzi o twarz i włosy, ogólnie to fajna sprawa ;) . Naturalny peeling od needit nature posiada w swoim składzie cząstki pochodzenia wulkanicznego oraz ekstrakt z matchy , czyli sproszkowanej zielonej herbaty. Ja osobiście jestem zachwycona designem całej serii tych kosmetyków. Niby proste, niby nic fikuśnego, ale pięknie się prezentuje w łazience czy na toaletce i przyciąga wzrok, mój przyciągnął. Wracając do opakowania to peeling dostałam w kartonowym pudełeczku gdzie dopiero po wyjęciu znalazłam szklany słoiczek o pojemności 60 ml, cena to około 50 zł, ale produkt jest wydajny, bo nie używamy go codziennie. Oba kosmetyki testowałam dość długo, więc przy regularnym stosowaniu peelingu zauważyłam, że moja skóra jest bardziej sprężysta , a przebarwienia zjaśniały. Konsystencja jest bardzo kremowa, fajnie się rozprowadza po twarzy, ale trzeba na początku uważać na te drobinki peelingujące. Ogólnie myślałam, że konsystencja będzie zbita jak na peeling przystało, ale tu byłam zaskoczona .W pakiecie mamy złuszczanie jak i pielęgnacje, bo producent obiecuje , iż ten peeling ma w sobie naturalne substancje ścierające. Ja akurat nie zauważyłam, aby po tym peelingu pogorszyła mi się cera, a miałam takie produkty w swoim życiu, więc tu jestem mile zaskoczona. Co tu dużo pisać - peeling jest wart swojej ceny, świetnie oczyszcza , pięknie radzi sobie z wydzielaniem sebum i oczyszcza twarz z zaskórników. Na pewno jeszcze do niego wrócę i jestem ciekawa innych produktów z needit nature. Jeżeli jeszcze nie mieliście sami okazji się przekonać o działaniu tych kosmetyków to gorąco zachęcam. 

Jakie są korzyści stosowania peelingu do twarzy 
  • Skała wulkaniczna, matcha
  • Oczyszcza i odżywiaj skórę.
  • Złuszcza naskórek, zapobiega zatykaniu porów i powstawaniu niedoskonałości.
  • Skóra staje się miękką i jedwabiście gładką.
  • Przywraca naturalny blask skórze.
  • Pobudzenie mikrokrążenia.
Najważniejsze składniki peelingu do twarzy 
  • Skała wulkaniczna, matchaSkała wulkaniczna — perlit — absorbuje nadmiar sebum.
  • Bisabolol — koi podrażnioną i wrażliwą skórę, działa przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie, przyspiesza proces gojenia.
  • Olej konopny — głęboko odżywia i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia. Zawiera ok. 75% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych.
  • Ekstrakt z matcha — łagodzi stany zapalne i koi trądzik. Wykazuje właściwości antybakteryjne. Matuje tłustą skórę oraz pozostawia ją gładką i nawilżoną.
  • Ekstrakt z hibiskusa — wzmacnia delikatne naczynka krwionośne i minimalizuje powstawaniu tzw. „pajączków”. Łagodnie złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu wyrównuje koloryt i przywraca blask matowej, zmęczonej cerze. Jest bogaty w witaminę E i C, chroni skórę przed utratą jędrności.
  • Ekstrakt z chmielu — rozszerza naczynka krwionośne, zwiększa zdolność komórek do lepszego przyswajania substancji odżywczych, a skóra staje się lepiej ukrwiona i odżywiona. Pobudza także produkcję kolagenu i elastyny, przeciwdziałając wiotczeniu skóry.

Skład: Aqua, Perlite, Isoamyl Laurate, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Glycerin, Cannabis Sativa Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) germ Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Olivate, Bisabolol, Sorbitan Olivate, Cynara Scolymus (Artichoke) Leaf Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Humulus Lupulus (Hops) Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Tocopherol, Xanthan Gum, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Geraniol

Copyright © Paulina napisze , Blogger