Klub książki | Lyssa Kay Adams


To jest książka, która spodobała mi się po samym opisie I wiedziałam, że będę musiała ją przeczytać, bo "czułam", że będzie genialna i się nie zawiodłam. Przy tej lekturze będziecie się śmiać, ale też nie zabraknie łez . Bardzo mocno się zżyłam z bohaterami i mocno kibicowałam Gavinowi. 

Pierwsza zasada klubu książki: nie rozmawiasz o klubie książki. Małżeństwo Gavina Scotta ma poważne problemy. Mężczyzna dowiedział się, że jego żona udawała WSZYSTKIE orgazmy. To prawdziwy cios w serce, zwłaszcza dla członka drużyny Nashville Legends. Pod wpływem chwili podejmuje on najgorszą z możliwych decyzji…robi żonie awanturę! Kiedy Thea uznaje, że to dla niej za dużo, prosi go o rozwód. Gavin nie może pogodzić się z rozpadem małżeństwa i chce zrobić wszystko, żeby naprawić swój błąd. Zrozpaczony mężczyzna znajduje pomoc w tajnym klubie, w którym zasiadają najwięksi samce alfa z Nashville. I to nie jest byle jaki klub. Klub książki! Mężczyźni biorą na czytelniczy tapet najpopularniejsze romanse i przy ich pomocy próbują uratować małżeństwo Gavina. Czy mężczyzna odzyska zaufanie żony, zanim jego związek całkowicie się rozpadnie? Czy książki pomogą mu uratować małżeństwo?

Tytuł: Klub książki
Tytuł oryginalny: The Bromance Book Club
Autor: Lyssa Kay Adams 
Seria: Bromance Book Club (tom 1) 
Data premiery: 10/02/2021
Liczba stron: 360
Wydawnictwo: Kobiece

Często się zdarza, że małżeństwo pomimo sprzeczek, kłótni zamiast ratować swój związek to biorą rozwód, ale nie tu... Gavin postanawia walczyć o żonę, na początku dość kiepsko mu to wychodzi, ale z pomocą przychodzą przyjaciele. Każdemu życzę takich przyjaciół jakich ma główny bohater, ale to musicie się sami przekonać o co chodzi. Ogólnie proponują , aby dołączył do klubu książki , gdzie poprzez wybrane lektury - romanse, będzie mógł nauczyć się więcej o potrzebach kobiet. Co mi się bardzo spodobało w tej książce to to, że widzimy też punkt Thei - żony Gavina. W tej książce pomimo świetnego humoru ukazane jest ... życie. To, że trzeba rozmawiać między sobą i jak ważna jest szczerość. I co najważniejsze - nie wolno rezygnować z marzeń . Książka porusza wiele ważnych wątków. Bardzo mocno się zżyłam z bohaterami, a i autorka ich świetnie wykreowała, że to są ludzie z krwi i kości, że mają problemy, że popełniają błędy i przede wszystkim , że umieją się do nich przyznać i naprawiają swoje błędy. Jak skończy się relacja głównych bohaterów? Przekonajcie się sami. 

- W pewnym momencie wszyscy małżonkowie stają się sobie obcy - ciągnął Dal. - Wszyscy jesteśmy nieskończonymi projektami i zmieniamy się w różnym tempie.
Cudowna książka, do której wrócę na pewno jeszcze nie raz. U mnie już czeka drugi tom tej książki, więc jak tylko ją przeczytam to wracam do Was z recenzją. Mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo pierwszy tom polecam z całego serca. 

Copyright © Paulina napisze , Blogger