Mystery Box 2022 | BeGlossy

Jeszcze pamiętam Mystery Box z 2021 (KLIK ), a tu już mamy 2022. Z niecierpliwością czekałam aż mi przyjdzie paczka i jak już tylko  wpadła w moje łapki to od razu wzięłam się za rozpakowywanie. Jeżeli jesteście ciekawi co znalazłam w pudełku od Beglossy to zapraszam ! 

Regenerujący balsam do ciała VisPlantis - u mnie balsamów nigdy dość. Smaruje się dwa razy dziennie, więc jestem ciekawa jak sprawdzi się ten kosmetyk. 

Pudrowa maseczka mineralna od Selfie Project - maseczki uwielbiam, ale coś ostatnio mało dbam o siebie i muszę wrócić do reularnych maseczek i peelingów twarzy. Już dawno nie miałam nic z tej firmy, więc się bardzo ucieszyłam na możliwość przetestowania czegoś. 


Mydło peelingujące do ciała od Arganove - no to jest dla mnie totalna nowość, bo jeszcze nie miałam okazji testować takich mydełek. Jestem ciekawa jak wypadnie.


Maska do rąk od Rituals - o tej firmie sporo słyszałam, ale dopiero od jakiegoś czasu mam możliwość testowania ich produktów . Ogólnie jestem zachwycona. W pudełku znalazłam nocną maskę do rąk. No ciekawie jak się sprawdzi i czy ładnie pachnie, bo żelem pod prysznic od tej firmy jestem oczarowana, jak to będzie w tym przypadku ? 


Tusz do rząd od AA - co tu dużo mówić, akurat moje tusze do rzęs się skończyły, więc z wielką chęcią się ucieszyłam i na dniach na pewno przetestuje. 


Próbka do twarzy od Academie - jest to dla mnie nowość i jestem ciekawa jak wypadnie ten kosmetyk. 


Myślę, że to takie kosmetyki codziennego użytku i się je prędzej czy później zużyje. Koszt takiego pudełka wynosi 49 zł. Ja jestem zadowolona i biorę się powoli za testowanie. Tak prezentuje się cała zawartość mystery box 2022 od Beglossy .

Copyright © Paulina napisze , Blogger