Detox Coffee Face Scrub | Hello Body

W ostatnim pudełku Purebeauty "zimowa impresja" miałam okazję po raz pierwszy testować kosmetyk firmy Hello Body. Bardzo podobają mi się minimalistyczne opakowania , grafika przyciąga wzrok. Pomimo, że to jest peeling kawowy to od razu czuć nutkę kokosu . Kiedyś nie znosiłam tego zapachu, ale z czasem polubiłam i dobrze, bo jeszcze bardziej nie znoszę kawy, nie pije jej i zapach mi nie pasuje, więc już wolę czuć zapach kokosu, który jest słodki. Z tego co zauważyłam po tych dwóch kosmetykach, które były zawarte w boxie głównym składnikiem kosmetyków Hello Body jest właśnie kokos. Najważniejsze właściwości to to, że kokos zawiera antyutleniacze , niweluje produkcje sebum (z tym się zmagam), i stosując na różne partie ciała nawilża , rozjaśnia i odżywia. 

Kosmetyk otrzymujemy w tubce o pojemności 100 ml w cenie 134,99 zł. Peeling ma dość ostre drobiny, więc trzeba uważać. To jest taki typowy zdzierak. Takiego peelingu używam spokojnie raz w tygodniu, aby porządnie oczyścić twarz z nadmiaru sebum. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam minimalną poprawę i dodatkowo nawilża cerę. Dla niektórych cena może być zbyt wysoka, ale plusem tego kosmetyku jest to, że jest bardzo wydajne. Konsystencja jest bardzo ciekawa, lekka i kremowa. Bardzo dobrze się rozsmarowuje po twarzy przy czym nie zużywamy takiej dużej ilości kosmetyku. Co zauważyłam ? Zmniejszenie wydzielania sebum, nawilżona cera , gładka buzia i przede wszystkim dobrze oczyszczona. Najpewniej bym polowała na przeceny na ten kosmetyk, ale zdecydowanie warto. Jeżeli nie obawiacie się, że taki typowy zdzierak zrobi krzywdę na waszej buzi to przetestujcie sami. Ja osobiście jestem zadowolona z możliwości przetestowania tak fajnego produktu. 

Skład: Aqua, Glycerin, Kaolin, Coffea Robusta Seed Powder, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Juglans Regia Shell Powder, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Persea Gratissima Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Oil, Hydrogenated Castor Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Parfum (natural), Tocopheryl Acetate, Levulinic Acid, Rosa Canina Seed Oil*, Lactic Acid, Sodium Levulinate, Moor (Peat) Extract, Sodium Carbonate, Cocoyl Proline, Glycine Soja Oil, Coco Glucoside, Panthenol, Tocopherol.


Copyright © Paulina napisze , Blogger