Parker Rain | Anna Wolf

To już moja trzecia książka tej autorki i jestem coraz bardziej zachwycona, czyta się bardzo szybko no i pozostawiają niezłe emocje. Są to książki , o których się mówi po przeczytaniu, a że mam z kim dyskutować to zapraszam na moje wrażenia "Parker Rain" . 

Parker Rain mieszka w Newport News, jest właścicielem baru i ma reputację mordercy. Przesiedział - jak się okazało niesłusznie - rok w więzieniu. Podczas studiów dorabiał uczestnictwem w nielegalnych walkach. Obecnie stara się wieść spokojnie życie, jednak wprowadzenie się tajemniczej blondynki do domu obok, niweczy jego plan. Corina Winchester uciekła z miasta, które kochała, a w którym zaznała wiele cierpienia. Kroplą, która przelała czarę goryczy, było porzucenie jej przed ołtarzem. Od chwili pierwszego spotkania tych dwoje od razu przypada sobie do gustu. Mimo że oboje w przeszłości poznali smak zdrady, chcą dać sobie szansę, ale na horyzoncie zbierają się ciemne chmury; były narzeczony Coriny nie zamierza dać jej spokoju a brat Parkera za wszelką cenę próbuje wciągnąć go w rządzony przez mafię świat nielegalnych walk. Czy uda im się uwolnić od przeszłości i wspólnie zbudować szczęśliwą przyszłość?

Tytuł: Parker Rain 
Autor: Anna Wolf
Seria: Niepokonani ( tom 1) 
Data premiery: 15/09/2021
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Muza 

Głównym bohaterem jest nie kto inny tylko Parker Rain - niedoszły prawnik z szemraną przeszłością. Bardzo przyciągnęła mnie okładka i prócz opisu, który mi się spodobał to stwierdziłam, że dla tej okładki warto mieć tę książkę w swoim zbiorze. A sam Parker to taki Casanova, który skacze z kwiatka na kwiatek. Z drugiej strony mamy piękną blondynkę - Corina Winchestr , kobieta o stu twarzach , która jest prawnikiem i zarządza największą kancelarią w NY. Pragnie zmian po tym jak narzeczony zostawił ją przed ołtarzem. Postanawia zmienić swoje życie i wyprowadzić się do wiochy zabitej dechami, gdzie każdy o każdym wszystko wie, a oczywiście za swojego sąsiada ma Rain'a . Obydwoje uciekają przed przeszłością. Jak potoczą się dalsze losy bohaterów ? 

Ma w sobie coś, co sprawia, że czuję spokój. Działa na mnie niczym balsam leczniczy, lecz zarazem pobudzająco. Idealne połączenie.
Książka porwała mnie od pierwszych stron i czytałam, bo musiałam wiedzieć jak się skończy historia Parkera i Corin. Autorka w książce porusza wiele ważnych wątków dlatego tak dobrze się ją czyta. Jedynie do czego można się przyczepić to do wątku miłosnego, jak dla mnie wszystko za szybko się potoczyło, a można było ten wątek fajnie rozbudować, ale to tylko moja opinia :) . 


Szczęśliwie zakochana, mama dwóch prawie dorosłych córek oraz właścicielka uroczego cocker spaniela. Z wykształcenia jest inżynierem. Mieszka w Gorzowie Wielkopolskim.
Serce gangstera jest jej debiutancką powieścią.
Copyright © Paulina napisze , Blogger