LoveInk you | K.N.Haner

Czytałam dość sporo książek autorki K.N.Haner, ale już po pewnym czasie stwierdziłam, że pisane na jedno kopyto i się mocno zniechęciłam. Kiedy zobaczyłam najnowszą książkę "LoveInk you" to przyciągnęła mnie okładka dlatego zdecydowałam się ją przeczytać i ... przepadłam. Miałam dość długą przerwę od książek Kasi , a z niecierpliwością czekam na czwarty tom Morfeusza , tę książkę przeczytałam w dwa wieczory i świetnie się przy niej bawiłam. Tu było coś innego, bo autorka przeniosła nas do studia tatuażu co bardzo mi się podobało. 

Taka miłość zdarza się tylko raz w życiu. Przez taką miłość zostajesz z niczym. Dla takiej miłości jesteś w stanie zrobić wszystko. Isaac to przystojny i arogancki bad boy, który liczy się tylko z dwójką swoich przyjaciół. Nick i Kallan są dla niego, jak bracia. Wychowali się razem w domu dziecka. Mieli tylko siebie, a moment w którym zgłoszenie ich studia tatuażu do telewizyjnego reality show wygrało z tysiącami innych zgłoszeń, odmienił ich życie na zawsze. Nina to dziewczyna enigma. Wrażliwa i piękna dusza, która skrywa w sobie mnóstwo tajemnic. Kiedy ich drogi przypadkiem się przecinają, następuje emocjonalne trzęsienie ziemi. Z wybuchem takich namiętności i uczuć nie da się walczyć. I kiedy Isaac stawia wszystko na jedną kartę i postanawia się zmienić, to Nina rozpływa się w powietrzu. Zdesperowany tatuażysta decyduje się na wszelką cenę odnaleźć dziewczynę i dowiedzieć się, co kryje się za jej zniknięciem, ale to, co odkrywa, zmienia jego życie na zawsze. Co więcej, budzi w nim instynkty, które pchają go na ciemną stronę. Ale czy to wystarczy, by uratować tę miłość?

Tytuł: LoveInk you
Autor: K.N.Haner
Seria: LoveInk
Data premiery: 29/09/2024
Liczba stron: 384
Wydawnictwo: Muza

Książka wciąga od pierwszych stron, a to za pomocą głównego bohatera Isaaac'a , który jest arogancki i to taki typowy bad boy . Pisałam wcześniej o studiu tatuażu . Issac prowadzi go razem z Nickiem i Kallanem i to Issac im najbardziej ufa i to oni znają go najlepiej. Promyk nadziei daje mu Nina - ich relacja została świetnie opisana przez autorkę. Pomiędzy bohaterami jest bardzo gorąco i nie zabraknie tu całego wachlarza emocji. Książkę czytało się w błyskawicznym tempie i gdyby nie dwójka dzieci to bym nockę zarwała :D . Wracając do trójki chłopaków i ich salonu to właśnie ich salon tatuażu zostaje wybrany do telewizyjnego show. Ten rozgłos dał im klientów i nie muszą się martwić o rachunki. Ich życie się zmienia, nagle stali się czymś w rodzaju celebrytów, zostają powoli rozpoznawani , a Nina, która tak zapadła w pamięć Isaacaowi nagle znika. Dziewczyna, która ma wiele tajemnic . Ten postanawia ją za wszelką cenę znaleźć , ale czy Nina , która nie pragnie takiego rozgłosu jak ma Issac w ogóle chce zostać znaleziona? Czy ta dwójka ma szansę na wspólne życie? 

“Była atrakcyjna, choć na swój sposób niewinna”.

Po tak długim czasie nie spodziewałam się tak fajnej i wciągającej książki. Książka idealna na jesienny wieczór . Z niecierpliwością czekam na kolejny tom ! 

K.N Haner, pseudonim polskiej autorki Katarzyny Nowakowskiej, która zaczęła publikować w 2015 roku. Tworzy powieści erotyczne oraz romanse, ale w jej książkach nie brakuje również elementów fabuły przypisywanych takim gatunkom, jak kryminał czy thriller. Okrzyknięta przez swoje fanki "Królową Dramatów", doskonale radzi sobie z opowiadaniem historii, które uwodzą polskie czytelniczki. Na swoim koncie ma 16 bestsellerowych powieści i nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Prywatnie jest przepełniona pozytywną energią,otwarta i rodzinna. Kocha pisać, czytać i gotować.

Copyright © Paulina napisze , Blogger