Będziesz moja | Nana Bekher

Kojarzę kilka książek tej autorki, ale w swoim zbiorze mam tylko dwie. Książka od razu spodobała mi się po samym opisie, więc długo się nie wahałam i podjęłam się zrecenzowania tego tytułu. W moim odczuciu sam tytuł wywołał sporo emocji i miałam kutej książce wielkie oczekiwania, czy mi się spodobała ? Zapraszam na recenzję.

Jego ciało pokrywają tatuaże, które dodają mu charakteru. Faceci wolą trzymać się od niego z daleka, a dziewczyny szaleją na jego punkcie. Wszystkie moje koleżanki zazdrościły mi przystojnego kuzyna, a on zapragnął mnie. Tak samo mocno, jak ja jego. Połączyło nas gorące, namiętne, ale zakazane uczucie, które nie miało prawa zaistnieć. Czy o pierwszej miłości da się zapomnieć? Jak daleko posuniemy się, gdy nasze drogi znów się skrzyżują?

Tytuł: Będziesz moja
Autor: Nana Bekher
Seria: Heartbeats
Data premiery: 21/06/2021
Liczba stron: 294
Wydawnictwo: WasPos 

Książka jest dość cienka, bo liczy niecałe 300 stron, ale co tam się dzieje to totalny rollercoaster. Główni bohaterowie to Nathan i Mia. Mamy tutaj ukazany temat tabu, bo nasza główna bohaterka zakochała się w swoim kuzynie. Czy będzie w stanie zdusić to uczucie czy może jednak takie uczucie ma rację bytu ? To też nie jest tak, że w jednej chwili ona postanawia się zakochać w nim, nie. Mia miała chłopaka. No właśnie - miała, bo ten ją zdradził i to jeszcze z najlepszą przyjaciółką na balu maturalnym- i wtedy Nathan przyszedł jej z pomocą, z pocieszeniem. Wszystkie koleżanki jej zazdrościły przystojnego kuzyna, ale ona w głębi zawsze czuła do niego coś więcej niż powinna. I właśnie wtedy ten jeden moment, ta jedna chwila w domku na drzewie zmienia całe życie naszych bohaterów. Obydwoje przez około trzy miesiące ukrywali swe uczucia. Wszystko było w porządku do czasu kiedy Nathan zaczął być zazdrosny o Mię. To taki typ, który wie czego chce i stawia wszystko na swoim. I w pewnym momencie ich drogi się rozchodzą. Mia wyjeżdża na studia do Nowego Jorku, a Nathan do ojca, który mieszka w Europie. Po czterech lata Mia wraca w rodzinne strony , bo firma ,w której pracuje otwiera nową siedzibę. Ta z wielką radością zgadza się na przeniesienie. Jej życie jest poukładane, ma narzeczonego, którego kocha. Natomiast co się dzieje u Nathana? Ten wciąż myśli o swojej kuzynce, dużo imprezuje i nie ma stałej partnerki. Oczywiście nie obędzie się bez wspólnego spotkania, a wtedy to uczucie sprzed czterech lat wybuchnie niczym gejzer. To z pewnością opowieść o zakazanej miłości. Ja chłonęłam każdą stronę i nie mogłam się doczekać aż poznam zakończenie, ale też ciężko było mi się rozstać z tymi bohaterami. W tej historii nie zabraknie tajemnic ani trudnych wyborów. Jak się potoczą losy Mii i Nathana? Jakie tajemnice wyjdą na światło dzienne? 

„Gdy Nathan odrywa swoje usta od moich, wiem, że to nasz koniec. Koniec tej niesamowitej, ale zabronionej miłości. Ten pocałunek uświadomił mi, że tego, co czuję do Nathana, nie poczuję do innego faceta”.

Dodatkowym plusem jest narracja z dwóch perspektyw, bardzo lubię ten zabieg, bo możemy wtedy poznać uczucia i myśli każdej ze stron.  Jak pisałam wcześniej , ciężko mi się było rozstać z tymi bohaterami, a ostatnie strony książki no cóż... płakałam jak bóbr. Książka lekka, szybko się czyta i jest idealna na jeden wieczór. Naprawdę warto sięgnąć po tę książkę i polecam , na pewno jeszcze wrócę do tej historii. 

Nana Bekher - pisarka, autorka romansów, erotyków i powieści z gatunku fantasy. Zadebiutowała w 2019 roku książką Nieznośny milioner, która stała się bestsellerem. Na swoim koncie ma jeszcze kilka wydanych tytułów: Nie uciekniesz, Zapach grzechu, Smak pożądania, Ginger i Odnajdę Cię. Jej opowiadanie ukazało się także w antologii Niegrzeczna miłość. Jest mamą dwóch synów. Uwielbia twórczość Agathy Christie. Nie wyobraża sobie dnia bez kawy, czekolady i żelek.
Copyright © Paulina napisze , Blogger