Wiele hałasu o ciebie | Samantha Young


Chyba autorka Samantha Young będzie jedną z ulubionych. Kolejna książka przeczytana i się nie zawiodłam, a widzę, że ma ich dość sporo. Może kiedyś się uda przeczytać wszystkie. Ta książka miała premierę w lipcu, ale dość późno się za nią zabrałam. Mimo wszystko to kolejna udana pozycja tej autorki i po prostu już w ciemno będę brała jej książki, bo na razie się nie zawiodłam.  

Eve ma trzydzieści trzy lata i jest redaktorką w wydawnictwie w Chicago. A właściwie była, bo właśnie złożyła wypowiedzenie po tym, jak ominął ją długo oczekiwany awans. Jakby tego było mało – facet, z którym się spotykała, wystawił ją do wiatru. A teraz, ledwie kilka dni później, prowadzi lokalną księgarnię w angielskim Alnster. Cztery tygodnie – właśnie tyle mają trwać jej wakacje połączone z pracą. Tylko Eve wie, jak bardzo potrzebna jej odmiana. Ale nie wszystko idzie zgodnie z planem. Wręcz bardzo, bardzo NIEzgodnie. Eve zakochuje się w pięknym nadmorskim miasteczku i jego życzliwych mieszkańcach. Zwłaszcza w jednym – charyzmatycznym i zabójczo przystojnym farmerze imieniem Roane. Tyle że przecież obiecała sobie: żadnych mężczyzn! Tylko co zrobić, gdy serce wie lepiej? Ta opowieść to miód na serce. I powód do płaczu ze śmiechu!

Tytuł: Wiele hałasu o ciebie
Tytuł oryginalny: Much Ado About You
Autor: Samantha Young
Data premiery: 14/07/2021
Liczba stron: 400
Wydawnictwo: Burda (Słowne)

Główna bohaterka Eve rzuca pracę po tym jak nie dostaje awansu. Postanawia się przeprowadzić do angielskiej wsi i prowadzić tam księgarnię. Książka trochę przypomniała mi film "Holiday" i postać Cameron Diaz, która nie chciała mieć styczności z facetami po zamianie domu , Ci co oglądali to wiedzą o co chodzi. Eve również ma zasadę "zero facetów", w szczególności tych młodszych od siebie . Chce skupić się na sobie i przemyśleć swoje życie. Na miejscu poznaje przystojnego mężczyznę Roane'a, który jest farmerem - ta ratuje jego psa, więc właściciel chce się odwdzięczyć kolacją. Bohaterka dość szybko zaprzyjaźnia się z tutejszymi ludźmi. Poznajemy mieszkańców tego miasteczka i naprawdę, czytając książkę "wiele hałasu o ciebie" , aż samemu się chce tam zamieszkać. Źle wypowiedziane słowa przez Eve pchają Roane'a do czynu, przez które może stracić zaufanie Eve, ale musicie sami przeczytać, aby dowiedzieć się o co chodzi.

Znajdujemy miłość i ukochane osoby stają się naszym domem. Możemy zmieniać posady i mieszkania, ale dopiero po utracie bliskich znika poczucie zakotwiczenia w danym miejscu.
Fabuła mnie wciągnęła od pierwszych stron. Dobrze, że zaczęłam ją czytać pod wieczór jak już dzieci były w łóżkach, bo mogłam spokojnie sobie ją w całości przeczytać. Niestety to jedna z tych książek, że tak szybko jej nie odłożysz. Bardzo mi się podobała i polecam twórczość Samanthy Young. Piszę naprawdę lekko, świetnie się czyta jej książki. Nie brakuje wzruszeń i śmiechu. Idealna historia na letni wieczór, ja się nie mogłam oderwać. Zresztą jak od innych książek Young, które miałam okazję przeczytać. 

Samantha Young to autorka poczytnej serii On Dublin Street, zawierającej m.in. takie powieści jak: W poświacie księżyca, Cofnąć czas, Ostatnia szansa. Jest niedościgłym wzorem w kreowaniu scen miłosnych. Urzekające pary i wciągające historie ich związków sprawiają, że czytelniczki kochają jej książki. Nazwisko Samanthy Young często trafia na listy bestsellerów „New York Timesa” i „USA Today”. Mieszka w Szkocji. Ostatnio w Polsce ukazały się: Żyj szybko, kochaj głęboko, Tylko ty mnie zrozumiesz, Wszystko przed nami, Ostrożnie z miłością, a także pierwsze tomy nowego cyklu: To, co najważniejsze oraz Wszystko, co w Tobie kocham.
Copyright © Paulina napisze , Blogger