Naomi | Kinga Litkowiec

To już moja kolejna przeczytana książka od Kingi Litkowiec. Nie wiem czemu, ale jakoś się nie mogłam zebrać do "Naomi", zbierałam się i zbierałam. Sięgałam po jakąś inną byle nie po tą. Nie wiem czemu, ale jak już sięgnęłam to ... przepadłam. Ogólnie książki wybieram po opisie, jak mi się opis spodoba to umieszczam taką książkę na liście do przeczytania. Jak mi opis nie przypadnie do gustu to omijam. Jeżeli jesteście ciekawi co myślę o "Naomi" to zapraszam dalej. 

Naomi Lorenz miała zginąć z rąk Mateo Terrona, ale płatny zabójca darował jej życie. Problemy zaczęły się wtedy, kiedy szef klanu dowiedział się o zdradzie swojego człowieka. Pogłębiły się jeszcze bardziej, kiedy Mateo po raz drugi uchronił Naomi przed śmiercią, a stały się naprawdę poważne, kiedy do gry włączył się Zachar Morozow, bezwzględny boss rosyjskiej mafii. Jeśli Naomi do tej pory miała wątpliwości, czy rzeczywiście nikomu nie może ufać, to teraz rozwiały się one bez śladu…

Tytuł: Naomi
Autor: Kinga Litkowiec 
Data premiery: 14/04/2021
Liczna stron: 320
Wydawnictwo: Akurat

Jeżeli oglądaliście film z siostrami Olsen "nowy jork, nowa miłość" to tam macie motyw, że jedna z nich weszła w posiadanie pendrive'a , na którym w sumie opiera się cała fabuła filmu. No i nasza główna bohaterka Naomi Lorenz wchodzi w posiadanie pendrive'a i przez tak niepozorne i małe urządzenie miała stracić życie. Na swej drodze poznaje Mateo Terrona, który jest płatnym zabójcą, ale ten wyczuwa, że jest niewinna i złamał zasady. Pierwszy raz nie wykonał polecenia i darował życie kobiecie, ale tuszując to wszystko wpada, bo jego szef odkrył prawdę. Kobieta musi zginąć już nie ważne z czyich rąk. Nie wiedzieć temu Mateo decyduje się na pomoc Naomi i wybiera się do rosyjskiego bossa mafii razem ze swoim przyjacielem Theo. Jednak boss mafii bywa nieprzewidywalny i bardzo brutalny, a cenę jaką Mateo musi zapłacić może być bardzo wysoka. W tej książce bez wątpienia przewijają się dwa światy, bo z jednej strony mamy niewinną Naomi ,a z drugiej mafię i płatnego zabójcę. Teraz ta musi się nauczyć żyć w tym świecie, poznać jego zasady. Bez wątpienia między tą dwójką zaczyna się coś dziać, chociaż ja do końca nie mogłam wyczuć tej chemii. Jednak wyczułam chemię między nią a Zacharym. Mimo wszystko książka bardzo mnie wciągnęła, sporo się działo w tej książce. Jak na romans mafijny to "Naomi" nieźle mnie zaskoczyła i z niecierpliwością czekam na kolejną książkę spod pióra Kingi Litkowiec. 

Czy Naomi odnajdzie się w nowej sytuacji ? 
Czy Theo jest godny zaufania ?
Czy Mateo uda się uratować dziewczynę przed niebezpieczeństwem? 
A może zlecenie zostanie wykonane i Naomi straci życie?

Miłość to nic pięknego, jeśli nie można jej dzielić z drugą osobą. W przeciwnym razie niszczy człowieka, nie pozwala mu żyć normalnie, kłucie w sercu sprawia, że przeżywamy wszystko na nowo.
Książkę bez wątpienia czyta się bardzo szybko. Ja jak już do niej usiadłam to przeczytałam w jeden wieczór. Sceny erotyczne są napisane bardzo dobrze jednak nie ma ich dużo, ale mimo wszystko nie brakuje w książce pikanterii. Na początku irytowała mnie główna bohaterka, ale też nie zapominajmy, że znalazła się w ciężkim położeniu w wieku 21 lat. Czytając dalej zauważyłam przemianę bohaterki, jej postać ewoluowała. Jeśli lubicie wątki mafijne to serdecznie polecam sięgnąć po "Naomi". 


Kinga Litkowiec – polska autorka z Lubelszczyzny, urodzona 23.12.1994 roku. Spełniona mama i żona, zakochana w książkach i muzyce. Zaczęła pisać w marcu 2019 roku, co szybko przerodziło się w jej największą pasję. Hobbistycznie prowadzi profil lifestylowy na Instagramie – rhythm_of_my_life_, dzięki któremu odkryła swoją miłość do książek. Uwielbia niebanalne i odważne historie, wyróżniające się na tle innych.

Copyright © Paulina napisze , Blogger