Krem nawilżająco-odmładzający dla każdego typu cery | natural way


Uwielbiam testować nowości, a bez wątpienia krem nawilżająco-odmładzający dla każdego typu cery firmy natural way jest nim. Zakochałam się jak tylko zobaczyłam to cudowne szklane pudełeczko. Tego samego dnia zabrałam się za testowanie. Moja cera jest tłusta, ale miejscami sucha , więc moja pielęgnacja jest bardzo wymagająca. Także byłam ciekawa jak sprawdzi się ten krem i czy podoła moim wymaganiom.

Jak już wcześniej wspomniałam krem mieści się w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Na moje oko wygląda świetnie, gustownie i pięknie się będzie prezentować w każdej łazience. Słoik jest odkręcany, a pod spodem mamy folię, którą należy zdjąć przed użyciem. Od razu po oderwaniu folii urzekł mnie zapach kremu, delikatny, różany. Swego czasu miałam przesyt kosmetyków o zapachu róży , ale tamte były mocne, które mi przeszkadzały, ten jest bardzo delikatny i stonowany. Kosmetyk ma biały kolor, a sama konsystencja jest bardzo lekka. Krem wchłania się błyskawicznie nie zostawiając na twarzy tłustego filmu. Używam go codziennie po odpowiedniej pielęgnacji cery. Z czasem moja cera (miejscami) nie przypominała papieru ściernego. Warto też wspomnieć, że ten kosmetyk jest naturalny, bardzo to cenię , a za ten krem nawilżająco-odmładzający cena wynosi 59,00 zł. Firma natural way w swojej ofercie posiada kosmetyki na przebarwienia, naczynka, trądzik itp. myślę, że każdy znajdzie odpowiednią pielęgnacje dla siebie. Ja jestem jeszcze ciekawa kosmetyków na przebarwienia. Moją zmorą są wągry i zapewne nie obejdzie się bez kosmetyczki i oczyszczania cery. Póki mogę to dbam o swoją cerę jak najlepiej potrafię. Jeżeli nie wiecie jaki kosmetyk pasuje do Waszej cery to zachęcam do kontaktu z panią Justyną, która pomoże Wam w doborze odpowiedniej pielęgnacji. 

Składniki (INCI): Aqua, Rosa Damascena Flower Water, aprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Mirystate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Propanediol, Glyceryl Stearate Citrate, Helianthus Annuus Seed Oil, Urea, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf



Copyright © Paulina napisze , Blogger