Antiseptic pianka antybakteryjna do rąk | Gorvita

Od zawsze miałam fioła na punkcie czystości, po każdej czynności leciałam do łazienki myć ręce. Nie mówiąc o tym, że było to dość uciążliwe to jeszcze ile wody zużywałam. Teraz jeszcze jestem mamą dwójki dzieci i baczniej przykładam uwagę do higieny rąk, bo nimi się posługujemy codziennie, dotykamy różnych rzeczy, więc ta dezynfekcja jest dość istotna. Mając okazję przetestowałam piankę antybakteryjną do rąk z aloesem i alantoiną od firmy Gorvita. Czy kosmetyk się sprawdził ?

Antiseptic pianka antybakteryjna do rąk z aloesem i alantoiną

Opakowanie jest plastikowe o pojemności 100 ml z plastikowym, przezroczystym korkiem. Aby wydobyć piankę należy zdjąć owy korek i po prostu nacisnąć aplikator. Pianka jest delikatna niczym chmurka o białym zabarwieniu. Piankę po prostu wcieramy w dłonie i pozostawiamy do wyschnięcia. Przed użyciem należy wstrząsnąć opakowaniem. Jest to naprawdę bardzo szybki sposób by odświeżyć dłonie jeśli nie mamy dostępu do wody. Konsystencja jak i zapach bardzo przypadł mi do gustu, jest bardzo delikatny. Dodatkowym plusem jest to, że antiseptic pianka do rąk bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu, ba nawet zauważyłam, że przy częstym stosowaniu moje dłonie są gładkie i nawilżone. Pianka tworzy na skórze ochronny film stanowiąc dobrą ochronę przed bakteriami, drobnoustrojami oraz różnymi czynnikami zewnętrznymi. Produkt świetnie się sprawdza w kryzysowych sytuacjach i mam ją zawsze w torebce przy sobie. Cena pianki to około 20 zł za 100 ml. Kosmetyk jest bardzo wydajny i w moim przypadku wystarczy jedno naciśnięcie aplikatora, aby wydobyć piankę ze środka. Ja jestem zadowolona z produktu i polecam Wam go w 100% jeżeli lubicie mieć komfrot czystych rąk, a nie macie jak ich umyć. Dla mnie najważniejsze jest to, że pianka z firmy Gorvita nie posiada w swoim składzie alkoholu, ponieważ mocno mi wysusza dłonie, z tym produktem trafiłam w 10 ! 

Uwaga: Nie stosować na otwarte rany oraz w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek składnik preparatu Przechowywać w zamkniętym opakowaniu w miejscu niedostępnym dla małych dzieci. Nie przechowywać w lodówce.

Składniki ( INCI): Aqua, Cetrimonium Chloride, Aloe Vera Extract, Propylene, Glycol, Cocoamide Dea, Olive Oil Peg -7 Esters, Octenidine HCL, Chlorhexinide Digluconiate, Ethyhhexylgycerin

Copyright © Paulina napisze , Blogger